wtorek, 28 czerwca 2011

Wyskoczył mi dysk.... z komputera!

Kłopotów ciąg dalszy...
Dopiero co uporałem się ze skrzynką poczty aferowej, a tu wskoczył na moją głowę kolejny problem i niestety bijący mocno po zubożałej kieszeni. Dlatego od razu uprzedzę. iż tego wpisu dokonuję z komputera gościnnego. W moim komputerku strzelił twardy dysk. Szkoda, że w chwilę po upływie gwarancji .Mam nadzieję mieć jutro komputer gotowy, lecz pan specjalista niczego mi nie obiecywał na sto procent. Obiecywał jedynie, że postara się odzyskać moje dawne dane. A to byłoby coś! I tyle. Tak więc, na razie niczego więcej nie napiszę, ale mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce.
Pozdrawiam
A.M.
RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę o godz. 22.00 

nawiedzonestudio.boo.pl