wtorek, 30 sierpnia 2011

Facebook "Nawiedzone Studio", to nie ja !!!

Pragnę zabrać głos w sprawie hasła "Nawiedzone Studio" na portalu "Facebook".
Muszę wyjaśnić o co chodzi, by nie wprowadzać w błąd moich znajomych, słuchaczy, przyjaciół, itp...
Otóż hasło "Nawiedzone Studio" na fejsbuku , wprowadził jakiś czas temu, były już dzisiaj realizator mojego programu. Założył je , jak się później okazało, pod kątem swoich znajomków, z którymi to świetnie się tam bawi do dzisiaj. Ponieważ nie moja to strona, tak więc tam nie zaglądam, no może poza dwoma-trzema wizytami kontrolnymi. A to dzięki informacjom od niektórych moich znajomych. Nie kręci mnie w ogóle , zarówno fejsbuk, ani nasza klasa, a od pewnego czasu, moim jedynym miejscem spotkań jest blog nawiedzonego. I niech już tak pozostanie. Jednak w ostatnim czasie mnożą się zaproszenia od ludzi dobrze mi znanych, jednak takich, z którymi nie utrzymuję jakiś mocnych więzi, no a ich zaproszenia do wspólnoty fejsbukowej, są przeze mnie odrzucane, to znaczy nie odrzucane, co nieakceptowane. Były realizator Nawiedzonego Studia nie ma honoru zmienić hasła, tylko posługuje się moim znakiem rozpoznawczym, co potwierdza jego lisią naturę. Cóż, nie ja będę uczyć ludzi honoru. Jak ktoś nie ma klasy, to niech nadal siedzi w rynsztoku swojej wyimaginowanej wielkości. Odcinam się zatem od tamtego hasła, a i od fejsbuka zresztą także. A przede wszystkim od tego człowieka, którego nigdy nie będę miło wspominać, po tym, gdy okazało się, jaka jest jego prawdziwa twarz.

Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę o godz. 22.00 

nawiedzonestudio.boo.pl