środa, 13 lipca 2011

SKID ROW w Polsce !!!, w październiku 2011, a także kilka słów o "Nawiedzonym Studio" na dzień 24.07 br.



Z racji mego krótkiego wyjazdu nad cudowne polskie morze, nie będzie mnie w "Nawiedzonym Studio" 24 lipca br. Po wstępnej rozmowie, a i mam nadzieję, że i ostatecznej, program poprowadzi za mnie Krzysiek Ranus, który zagra mnóstwo klasyki rocka!!! Uwaga! - i wcale nie tylko z rejonów bluesa. Tak więc, kto wie, może to wydanie "Nawiedzonego Studia" będzie najlepszą audycją od niepamiętnych czasów? Tym bardziej, że Krzysiek "odgraża" się, że pogra Sabbathami, Zeppelinami, Purplami, itp.... No, no!!! Zapowiada się odjazdowo.
Przy okazji Krzysiek zdradził mi , że jest już w końcowej fazie rozmów z zespołem SKID ROW, odnośnie ich przyjazdu do Polski. I to jest czad !!!!
Moi Drodzy, ta amerykańska legenda r'n'rollowego metalu powinna przyjechać do naszego kraju, na bodaj trzy koncerty. A aby było jeszcze milej, dodam, że jeden z nich odbędzie się w Poznaniu !!!! Będzie to najprawdopodobniej 24 października 2011 roku, w klubie "Eskulap".
Informacja ta jest jeszcze nieoficjalną, ale tak mnie ucieszyła, iż postanowiłem o tym szepnąć słówko już teraz.

Nastawcie proszę odbiorniki na 98,6 FM (Poznań) 24 lipca , na godzinę 22-gą. Zapraszam do "Nawiedzonego Studia", które poprowadzi Krzysztof Ranus.

P.S. dopisano 4.08.2011 - z informacji od organizatora wynika, że jednak nie dojdzie do koncertów SKID ROW !!!!!!!  Jakaż szkoda !!!!!



Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę o godz. 22.00 

nawiedzonestudio.boo.pl