piątek, 23 grudnia 2016

pierniki

Najdrożsi, "Nawiedzone Studio" wczoraj odebrało wiadomość, że na najbliższą niedzielę otrzyma realizatora, tak więc program się odbędzie. Cieszę się na nasze świąteczne spotkanie. Cały czas właśnie zestawiam tracklistę. Siedzę i zapisuję. No i słucham - rzecz jasna. I już jestem cały przerażony, ponieważ z czterech dostępnych godzin, wychodzi dziesięć. Trudno, z czegoś trzeba będzie zrezygnować. Tu się wytnie, tam przypnie, gdzieś coś doklei, i jakoś poleci.
Zagram na pewno muzykę z kilku świeżo zakupionych płyt, plus sporo pięknych kompozycji już nieco przykurzonych, ale też fragment z niedawnego "podarunku", z którego cieszę się w sposób szczególny.
słodziaki :-)
Szklaneczka po Bushmillsie właśnie opustoszała. Proszę poczekać, podejdę tylko po butelczynę, by napełnić jej wnętrze kolejną porcją złocistego płynu... Już jestem ponownie.... Muszę coś Państwu wyznać w tajemnicy... Na radiowej antenie nie chciałbym już robić zamieszania, a poczuwam się do czegoś wyjaśnienia. Otóż, akcja z tanimi winylami w Biedronce tak nami wszystkimi zawładnęła, że i ja zapomniałem się na radiowej antenie, wymieniając więcej, niż jeden raz nazwę dyskontu. Dostałem za to słuszną burę od mego Programowego. Wszak to kryptoreklama - a nie wolno !!! Mam nadzieję, że Krajowa Rada Radiofonii się nie przyczepi. Za coś takiego mógłbym zostać zawieszonym w radiowych obowiązkach, a jednak jakoś tymczasem się upiekło. I dobrze, bo już niegdyś inny grzeszek też się przydarzył. Drugie takie coś, równać by się mogło z ostatecznym pożegnaniem. Głupio byłoby po dwudziestu dwóch latach wylecieć z powodu tanich winyli w Biedronce. Dałem słowo honoru, że już takiej wtopy nie zanotuję - i może się uda. Ufff...
W podarunkowym pudełku pierników - literki. Czekolada zdążyła zgęstnieć. Mogłem zabrać się za ich rozłożenie. Proszę spojrzeć na zdjęcie. A nie mówiłem, że są tak słodkie, jak ich sprawczyni?






Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00


"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"