poniedziałek, 28 marca 2011

OCENA REALIZATORA "NAWIEDZONEGO STUDIA" - ANKIETA !!!

Drodzy Słuchacze Nawiedzonego Studia !

Chciałbym Was poprosić o ocenę realizacji programu "Nawiedzone Studio".
Nie chodzi tutaj o ocenę prowadzącego, a o realizującego Maćka Bobyka.
Uwaga ! - proszę o opinie szczere. Zarówno na plus jak i na minus. Czyli nie na siłę karcące lub na siłę zwyżkowe, po prostu rzetelne i zgodne z prawdą.
Mnie wydaje się, że wszystko jest dobrze, ale Maciek uważa inaczej. Od razu zaznaczę, że jeśli faktycznie jest źle, to jest to wina niestety moja. Chodzi o to, że przez moje wymogi odsłuchowe, sprzęt jest tak ustawiony, że nie spełnia oczekiwań względem odbiorców Nawiedzonego Studia. A przecież Oni ( czyli Wy) są najważniejsi.
Oceńcie nie jakość waszego sprzętu domowego, nie oceniajcie słabej mocy radiowego nadajnika, gdyż to nie wina nadajnika, bo ten jest mocny, ale koncesji, która sztywno to kontroluje, czytaj: tnie. Chodzi o jakość realizacji naszego programu. To znaczy, spróbujcie na podstawie innych programów ocenić jakość realizacji mojego głosu przez mikrofon, muzyki wydobywającej się z kompaktu i ewentualnych zgrzytów, szumów, bądź ich braku. W ogóle wszystkiego. Można wystawić tylko notę, nie trzeba komentować, choć jak najbardziej będzie to mile widziane.
Proszę Was o to. Wyniki chcę pokazać (przekazać) Maćkowi Bobykowi. I niech On sam to zobaczy, przemyśli i oceni. Właśnie dlatego wczoraj Maćka nie przedstawiłem w obsadzie programu, bowiem kategorycznie mi tego zabronił. Powiedział, że nie będzie się podpisywał swoim nazwiskiem pod czymś tak słabym.
Oto skala ocen:
1 - źle
2 - daleko do ideału, ale może być
3 - przyzwoicie, prawie dobrze
4 - solidnie dobrze
5 - bardzo dobrze
6 - wzorowo

Oceny proszę wpisujcie jako komentarz do tego tekstu.
Dziękuję.