środa, 5 października 2011

Propagandy obrazkowej ciąg dalszy

Takie transparenty są dziełem pisowskiej propagandy nienawiści do Prezydenta i Premiera mojego kraju. Zwolennicy krzyża z Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie noszą je z dumą i okrzykami pełnymi katolickiego ciepła wobec bliźnich.



Tak wyglądają zwolennicy Jarosława Kaczyńskiego. Setki tysięcy takich ludzi o podobnej wrażliwości zasila od pewnego czasu elektorat PiS. Aby Polska rosła w siłę.

Takim szacunkiem obdarzają transparentowcy z Krakowskiego Przedmieścia Premiera Rządu Polskiego. Nie słyszałem nigdy, by wódz Jarosław pogonił ich za to do swych domów.

To ten człowiek, który ma problem z Rosją, z Niemcami i samym sobą, może niebawem zostać szefem rządu twojej i mojej Ojczyzny. Zanim na przekór Donaldowi Tuskowi, oddasz na niego głos, zastanów się dobrze czy naprawdę tego chcesz.

Tchórze kibole bez twarzy.
Kaczyński matole - nie pomogą ci nawet kibole !!!

zniknął na czas kampanii, ale powróci !!! - niczym niechciany upiór z koszmarnego snu.

Co słychać u mnie? - myślałem, że pan wie, panie Kamiński. Już niebawem może powrócić do swego żywiołu.


Ten Pan po lewej dopiekł w kilku kwestiach temu tam po prawej, ale bractwo pisowskie zamiast to zauważyć ,woli podpierać się sondażami przeczytanymi na onet.pl
Włączamy od tej chwili swoje mózgi! - to nie boli !!!

                                                     Chwila prawdy



Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę o godz. 22.00 

nawiedzonestudio.boo.pl