piątek, 6 stycznia 2012

VLADIMIR COSMA - kto nagrał koncert w Sylwestra z TVP Kultura?

W Sylwestra , w okolicach godziny 8.00-8.30 rano, na TVP Kultura został wyemitowany GENIALNY !!! koncert Vladimira Cosmy. Tak, tak, tego słynnego kompozytora od filmowych hitów z Pierre'em Richardem czy Louisem De Funes. Cosmie towarzyszyła pokaźna orkiestra i goście: Philip Catherine - na gitarze, Fiona Monbet - na skrzypcach, oraz jeszcze pewien muzyk grający na fletni Pana. Kto to nagrał ? !!! Jeśli ktoś to ma, to błagam niech mi to przegra. To rzecz nie zdobycia, a bardzo mi zależy. Koncert był obłędny !!!, choć nie widziałem go w całości, tylko może ze dwadzieścia minut, góra pół godziny. Myślę, że zrewanżuję się czymś nie mniej atrakcyjnym z moich zbiorów. Miałem nadzieję, że ktoś z grona moich znajomych to nagrał. Niestety przepytałem chyba z tuzin osób, a w tym czasie wszyscy albo spali, albo o tym nie wiedzieli.

Jeśli ktokolwiek to ma, to bardzo proszę o wiadomość na:  segregatory@o2.pl   , lub   nawiedzonestudio@afera.com.pl

Z góry dziękuję!


Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl