środa, 25 stycznia 2012

piratom NIE !!! - wolność internetowi TAK

No i proszę, cały świat internautów poruszony został zmasowanym atakiem ACTA-y. Protesty, demonstracje, inwazje, blokady, słowem sieć zarzucono na sieć. Rozpaliło się ognisko wzajemnej nienawiści i walki o swoje. A każde istnienie uważa, że to ono ma rację. W zasadzie powinienem się cieszyć, bowiem marzyłem o czasach przyciśnięcia piractwa. Ale nie marzyłem o skrajnościach i opłakanych jego skutkach. Nie marzyłem o Wielkim Bracie, który swe szpony wszędzie wciska, bo oczy ma zbyt wielkie.
Nie marzę o świecie z filmu "Raport mniejszości", gdzie stado szachistów będzie przewidywać moich kilka ruchów naprzód, z których nie będzie dane się wycofać. To jakiś obłęd. Szaleństwo. A gdzie swoboda? Gdzie idee wolności, które powinny być domeną współczesnego świata. Nie tylko nawet świata postępu, ale głównie cywilizacji? Piractwu mówię nie. Kupuj płyty, książki, filmy, gry,... Bo to ktoś napisał, stworzył, wyprodukował,.... Nakładem sił, środków,... I za to trzeba zapłacić! Bo to normalna praca. Stop złodziejstwu i darmozjadom. Tak, tak, tak!!! Ale nie dajmy się zwariować. Za chwilę powieje grozą, gdy wkleję na przykład na swego bloga film, w którego tle będzie delikatnie pogrywać muzyka Pana X, a Pan X będzie mnie nachodzić w nocnych koszmarach.
Anonymous grożą. Widziałem ich apel. Być może i mogą wiele, ale Facefucka, o pardon Facebooka, nie zablokowali. A mieli go w swoim czasie ponoć zmiażdżyć. Nie boję się blokad i zawirowań w sieci. Nawet ze strony darmozjadów. Ale boję się nieproszonych gości. Wysłanników wszech widzącego i wszech mogącego Wielkiego Brata, którego kursor świecić mi będzie wiecznie po dłoniach.




Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl