środa, 4 stycznia 2012

Moje TOP 20 , za rok 2011

Ostatnio, rozmawiając z jednym ze Słuchaczy Nawiedzonego Studia, o moim podsumowaniu roku, ten rzekł, że i tak wie czego się po mnie spodziewać, lecz dla przyzwoitości, dobrze by było, gdybym mimo wszystko ujawnił oficjalną listę swoich ulubionych płyt za rok 2011. Z jednej strony to komplement, że przez cały rok niektórzy Słuchacze tak uważnie śledzą NS, że mój gust (bez problemu) już dawno przejrzeli na wylot, z drugiej strony zaś, szkoda, że tak jest, gdyż ucieka nam element zaskoczenia, nieprzewidywalność, itd... Ułożyłem początkowo Top 25, a mógłbym nawet Top 50 i więcej, jednak powstałaby z tego zupełnie niezgrabna plaplanina. A, że do Top 20-tu, naprawdę przyjemnie zestawiało mi się płyty, to postanowiłem je opublikować. Z jednym zastrzeżeniem, otóż, numeracja "zobowiązująca", to ta do pozycji nr 6, później już nie trzeba przywiązywać wielkiej wagi do kolejnych numerków. Innego dnia, będąc w odmiennym nastroju, bądź przy innej aurze pogodowej, zestawiłbym to wszystko zapewne inaczej. Jednak, jeśli ktoś będzie miał ochotę na przykład, za rok lub dwa, koniecznie mi przypomnieć, że w tym moim notowaniu, ta a ta płyta, była na tej, a nie innej pozycji, to niech już tak pozostanie.

Zatem, nikogo nie zaskakując, podaję moje TOP 20 , za rok 2011 - Lista albumów:
1. SIRENIA - The Enigma Of Life
2. PENDRAGON - Passion
3. HEATHER NOVA - 300 Days At Sea
4. ROYAL HUNT - Show Me How To Live
5. WITHIN TEMPTATION - The Unforgiving
6. ALICE COOPER - Welcome 2 My Nightmare
7. STEVIE NICKS - In Your Dreams
8. URIAH HEEP - Into The Wild
9. BLACKFIELD - Welcome To My DNA
10. AMORPHIS - The Beginning Of Times
11. MEMORIES OF MACHINES - Warm Winter
12. THE WATERBOYS - An Appointment With Mr. Yeats
13. CHRIS NORMAN - Time Traveller
14. AIRBAG - All Rights Removed
15. JOURNEY - Eclipse
16. HOUSE OF LORDS - Big Money
17. YES - Fly From Here
18. ROB MORATTI - Victory
19. KING KOBRA - King Kobra
20. WISHBONE ASH - Elegant Stealth
Ponadto, pragnę jednocześnie przeprosić, iż zabrakło miejsca w mojej top dwudziestce dla choćby takich postaci , jak: Jay Z, Beyonce, Lady Gaga, Kazik, Snoop Doggy Dog, Kanye West, Katy Perry, Justin Bieber czy Lil Wayne, ale sztywne ramy nie pozwoliły mi wykroczyć poza wcześniej ustalone przez siebie zasady. Jestem wszak przekonany, że i beze mnie, ów "artyści", świetnie sobie poradzą we wszech ogarniającym "showbezsensie"


 Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl