niedziela, 15 stycznia 2012

Dziś w audycji o Piotrze Krystku (vide "Szalonym Panie Piotrze") i o kilku innych, choć na dzisiaj już nie tak ważnych....

Planowałem na dzisiaj zupełnie inny program, ale z uwagi na śmierć Piotra Krystka, pragnę oddać mu cześć i zagrać utwory z kilku płyt, które On i ja lubiliśmy. Będą to nagrania z lat 1996-2003, a więc z czasów, gdy sporo przegadaliśmy ze sobą o muzyce, no i w ogóle z takiego okresu, który pięknie kojarzy mi się z "Szalonym Panem Piotrem". Tak więc, przez pierwszą godzinę, a może tyciu dłużej, będzie tak jak być powinno. A później już będzie różnie. Spotkamy się z nową płytą, która w mijającym tygodniu dotarła z Irlandii, od wyspiarskiego Andrzeja. Pojawi się także legendarna grupa z lat 60-tych, która w ub.roku wydała świetną płytę. Będzie także sentymentalny powrót do młodzieńczych lat podstawówki, a konkretnie do roku 1979, i do historii, którą opisałem ostatnio na blogu. Dojechała płyta bluesowych-garażowców z Ameryki. Świetna rzecz, a więc i to zagram. Poza tym, wdamy się nieco w klimat musicalu i poezji, gdzie różni artyści oddadzą hołd pewnemu Wielkiemu. Będzie jeszcze tuzin innych rzeczy, dla których myślę, że warto będzie usadowić się dziś wieczorem przed radioodbiornikiem.
A tak poza tym, to mam doła z powodu "Szalonego Pana Piotra". Cholernie mi smutno. Dużo o nim myślę i słucham muzyki, która mi Go przypomina. Ogromnie także żałuję, że nie było mnie równo rok temu w Blue Nocie, na 30-leciu Turbo. Występował tam m.in. mój kumpel Tomek Goehs, który gra od lat w nielubianym przeze mnie Kulcie, choć osoba Tomka niczego w moich oczach z tego powodu nie straciła. Ale przede wszystkim, występował tam Piotr Krystek. Żałuję, że tam nie byłem. Zobaczyłbym go na żywo przy mikrofonie, a przede wszystkim ścisnąłbym mu dłoń.
Oj, szkoda ...


Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl