niedziela, 19 czerwca 2016

mała wielka gwiazda

Wiem wiem wiem...., też bym na Państwa miejscu nie słuchał dzisiejszego Nawiedzonego Studia. Wszak mecze najważniejsze. I ja tak myślę. Szkoda tylko, że ostatnia faza niedzielno-poniedziałkowych rozgrywek grupowych zostały zaplanowane na godzinę 21-szą, a wtorkowe mecze, w tym także Polski z Ukrainą, już na 18-tą. Kto to takie durnoty powymyślał? We wtorek będę musiał się zerwać z roboty, a dzisiaj nici z klimatu audycji. Ach.... Trudno, w każdym razie dam z siebie sto procent. Nie zabieram komputera, nie oglądam.... Obejrzę powtórkę, choć wiadomo czym jest powtórka meczu, gdy już wszystko jasne. To tak, jakby przed zabraniem się do przeczytania kryminału dowiedzieć się kto jest mordercą.
Na pierwszą godzinę zaplanowałem świetne granie, a co tam, wolno mi.
Piosenka na dziś: Alex Chilton "Every Day As We Grow Closer" z 1995 roku, choć umieszczona na płycie pod tytułem "1970". Nieżyjący już Alex Chilton, był gitarzystą legendarnej i bardzo ciekawej biograficznie grupy Big Star. W najbliższy piątek 24 czerwca na stacji Sundance Channel pojawi się świetny dokument o tej grupie. Trzy emisje, godziny: 0:05, 8:05 oraz 16:05. Nie wolno przegapić. To kapitalna grupa, która nigdy nie zyskała w pełni zasłużonej sławy.
Chilton śpiewa: "....każdego dnia otwieram kolejne drzwi, uczę się, coraz więcej znajduję...., każdy dzień wydaje się coraz bardziej klarowny, a myśli lżejsze, i gdy patrzę na świat widzę radość...., sam też uczę się dawać, uczę się żyć....".
Aż mi głupio, że nigdy nie zaprezentowałem tej grupy. Coming soon.....
Do usłyszenia o 22-giej.





Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00


"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"