sobota, 24 grudnia 2011

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

Szanownym Nawiedzonym (i nie tylko) pragnę życzyć na Święta Bożego Narodzenia, duuużo zdrowia, wesołości i piękna nastroju chwili.
Poniżej zacytuję wierszyk, jaki dostałem dzisiaj od 11-letniej Zuzi z Baranowa, córeczki mojego genialnego kumpla, a leci on tak:
"Dużo szczęścia, pomyślności, nie połykaj z karpia kości. Nie jedz bombek, nie pal siana, jedz pierogi, lep bałwana. A w Sylwestra siedź do rana". Właśnie tak to widzą dzieci, a świat dzieci jest najpiękniejszy, o czym każdy z nas (tych starszych ramoli rzecz jasna) wie. Dzięki takim wierszykom można myślami się do niego cofnąć.
Dziękuję przy okazji za życzenia, które przed dokonaniem tego wpisu, już od Was otrzymałem !!!

P.S. Wczoraj z moją żoncią i paczką znajomych, wyskoczyliśmy na kolację, złożoną z 12-tu "grzesznych" potraw, jak to u nas bywa coroczną tradycją. Przed tą kolacją dostałem, od mojego przyjacielka Psemcia, 1-kilogramowy prezencik, który memu brzuszkowi sprawił tak ogromną radość , że słowami nie potrafię tego opisać. Ów obiekt radości prezentuję na poniższym zdjęciu, a raczej zdjęciach:

Kilogramowa paczka szczęścia na Święta. :-)  , które to Święta już tylko dzięki tym 1000 gramom nabrały najpiękniejszych barw.

No to raz jeszcze , WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl