środa, 21 grudnia 2011

Sypnęło śniegiem

Kiedy wstałem rano i podszedłem do okna, oczom nie wierzyłem. Biało wszędzie, a nikt mnie wczoraj nie ostrzegł. Ale co tam moje zaskoczenie, grunt żeby tradycyjnie drogowców nie ścięło z nóg. Na razie mogą  spokojnie popijać gorącą kawkę w swoich kantorkach i ugrzewać się przy kaloryferku, bo wszystko co opada w wodę się zamienia. Ładnie przez chwilę się zrobiło. I kto to pisze? Ten co nie znosi zimy. Fakt, nie znoszę, ale akurat w tych dniach przymykam oko. Na Święta, na Sylwestra, niech sobie śnieżek poleży. Ale od razu po pierwszym stycznia won!
Rano wybrałem się po zakup kilku drobiazgów na prezenty i utrwaliłem na kilku fotkach śnieżny obraz rzeczywistości, który to poniżej:

moje ukochane Winiary, opustoszałe niczym po alarmie bombowym, a to przecież tylko śnieżek

a to z tego samego miejsca, tylko rzut nieco bardziej na lewo. Też ładnie, prawda? Widać jak akurat tramwaj podjeżdża do świateł przed przystankiem w kierunku na Piątkowo.

Przy okazji kupowania prezentów podskoczyłem na górę do Saturna, po płytę Republiki "Siódma Pieczęć", a konkretnie po jej najnowszą edycję, bo tej jeszcze nie miałem. Szkoda, że nie mogłem kupić sobie którejś z moich ukochanych Republiki, jak "Nowe Sytuacje" czy "Nieustanne Tango". No, ale tamte już mam od dawna. Co prawda w brzydszych wersjach, jednak zamiast kupować je ponownie, wolałem coś czego nie miałem. W Saturnie świetnie się mają z płytami Republiki. Nie widziałem tylko "Bez Prądu", ale reszta jest. Kilka dni temu półki ugniatały się pod płytami Republiki, teraz już mocno wykupione, ale jeszcze są. Nie po pięć egzemplarzy, a po jednym czy dwa , jak najbardziej.

Niech nikogo nie zdziwi brak ludzi, zdjęcie zostało zrobione dosłownie chwilę po otwarciu bram.
Po lewej stronie rzucają się na pierwszym froncie okładki grupy Queen.

Przystanek Pestki przy. al.Solidarności, czyli przy Galerii "Pestka"

druga fotka, z tego samego miejsca, lecz w stronę Galerii.
Wszędzie wyludniło. Co znaczy pierwszy śnieg. Wszystkich zaskoczył i przestraszył. Tylko nie mnie.


Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl