czwartek, 20 stycznia 2011

Zaprzańskie Draństwo PISowskie

Kaczyński, Macierewicz, Kempa, Waszczykowski, Błaszczak, Kamiński, ... , co łączy te nazwiska ze sobą? Przepraszam, że zapomniałem o innych draniach z PiSowskiej Partii Nienawiści. Okazuje się, że to Premier Tusk jest winny katastrofy w Smoleńsku, a także tej trochę wcześniejszej Casy. Te dranie próbują ugrać jak najwięcej punktów na tragedii rodzin ofiar wypadków. Co za obrzydliwość. Co za ścierwo! Przyznam, że "rzygać" mi się chce, gdy widzę te PiSowskie sępy, hieny, czy jakkolwiek ich nazwać. Dzisiaj Ziobro, tak to ten słusznie nazwany zerem przez byłego premiera Millera, stwierdził, że Donald Tusk jest jakiś wyciszony, osłabiony, itd.. A jaki ma być? Gdy co krok jakieś bydlę podkłada mu nogę, oskarża o nieprawdę, oskarża o cokolwiek, byle oskarżać. Kilka osób mi zarzuciło złe emocje i brzydki język. Możliwe,pewnie nawet mają rację. Nie twierdzę, że zachowuję kulturę, gdy widzę to paskudne draństwo. Nawet nie mam zamiaru. Z tym PiSowskim ścierwem należy posługiwać się ich językiem. Mam o jedno wielki żal do PO, SLD, PSL, itp... Jesteście zbyt tolerancyjni, kulturalni i inteligentni. Przepędzić to towarzystwo i oczyścić Polski Naród z tego PiSowskiego Syfilisu !!!