poniedziałek, 17 stycznia 2011

PŁYTĄ ROKU 2010 ANATHEMA !!! - Lista Słuchaczy "Nawiedzonego Studia"

 "PŁYTA ROKU 2010" - LISTA SŁUCHACZY "Nawiedzonego Studia"


1. ANATHEMA - "We're Here Because We're Here"
2. SCORPIONS - "Sting In The Tail"
3. IRON MAIDEN - "The Final Frontier"
4. ACCEPT - "Blood Of The Nations"
5. AVANTASIA - "The Wicked Symphony"
6. BRENDAN PERRY - "Ark"
7. AVANTASIA - "Angel Of Babylon"
8. DAVID MINASIAN - "Random Acts Of Beauty"
9. CHRIS DE BURGH - "Moonfleet & Other Stories
10. RHAPSODY OF FIRE - "The Frozen Tears Of Angels"
11. BRANDON FLOWERS - "Flamingo"
13. BLACK COUNTRY COMMUNION - "Black Country Communion"

14. STAR ONE - "Victims Of The Modern Age"
15. KINGS OF LEON - "Come Around Sundown"
16. HALFORD - "Made Of Metal"
17. UNITOPIA - "Artificial"
18. THERION - "Sitra Ahra"
19. GAZPACHO - "Missa Atropos"
20. RED BOX - "Plenty"


Jeśli mogę skomentować "Waszą" dwudziestkę płyt 2010 roku, to zupełnie zaskoczyła mnie Avantasia, dobra, naprawdę dobra, ale uważam, że Tobias Sammet nagrywał już  rzeczy lepsze w przeszłości, ale jak widać, różnimy się gustami. Może to i dobrze, przynajmniej jest ciekawiej. W życiu nie pomyślałbym, że wygra Anathema. Odnoszę wrażenie, że w ogóle się o tej płycie nie mówiło (ale jak widać słuchało!), aż tu raptem po ruszeniu z plebiscytem nastąpił zalew głosów na Anathemę. Praktycznie, mało kto nie oddał na nich głosu! Scorpionsi mnie bardzo ucieszyli na drugim miejscu, bowiem trzymałem kciuki za ich najnowsze wspaniałe dzieło, ale jeszcze kilka tygodni temu, nie uwierzyłbym, że głosów na "Sting In The Tail" będzie niczym świeżo wypływająca lawa z wulkanu. Nie podzielam waszych fascynacji nowym dziełem Iron Maiden, według mnie to najgorsza płyta od czasów "No Prayer For The Dying". Napisałem to szczerze, a nie by komukolwiek dopiec. Zaskoczony jestem jeszcze wieloma wysoko uplasowanymi albumami w tymże TOP 20, ale to właśnie pokazuje, że świat muzyki jest piękny, bo nawet jeśli słuchamy często podobnej muzyki, to lubimy inne płyty, wykonawców, emocje, ...
Dziękuję raz jeszcze wszystkim za udział w Plebiscycie.
Nagrody, w postaci płyt CD rozlosujemy z Maćkiem Bobykiem (rzecz jasna nadwornym realizatorem N.S.) w najbliższą niedzielę 23 stycznia br.