piątek, 2 marca 2012

W najbliższą niedzielę 4 marca 2012,zapraszam na 98,6 FM, już od godziny 20-tej !!!

W najbliższą niedzielę 4 marca br., zapraszam przed radioodbiorniki (na 98,6 FM Poznań) już od godziny 20-tej. Mamy przed sobą długą wieczoro-noc, która potrwa 6 bitych godzin !!! (od 20-tej do 2-giej ).
Będziemy mogli wspólnie posłuchać przeróżnej muzyki, mianowicie pomiędzy godzinami 20.00 a 21.00 w zastępstwie za Witka Andree, w programie "Indian Summer", czeka nas porcja muzyki art-rockowej. Pojawi się tam dwóch wykonawców, o których zagranie poprosił mnie Witek, ale nie byłbym sobą nie dodając czegoś od siebie. Tym czymś będzie m.in. pewna zaległa płyta, na którą nie znalazłem czasu w Nawiedzonym Studio w ostatnim półroczu (albo i dłużej...). Kawał wspaniałej muzyki, tak więc miejcie proszę ucho przylepione do głośnika.
Z kolei, pomiędzy godzinami 21.00 a 22.00, zagram za Krzyśka Ranusa w jego "Blues Ranus". Krzysiek także poprosił mnie o zagranie pewnego wykonawcy (zespołu), co uczynię z przyjemnością. Z jednym "ale". Otóż, Krzysiek poprosił mnie o konkretne dwa utwory, które co prawda lubię, lecz kompletnie nie mam na nie teraz ochoty. Powiedziałem mu, że mam (w mojej opinii) lepsze propozycje. I te raczej przeforsuję. Ale żeby Krzyśkowi smutno nie było, być może jedną z jego propozycji wyemituję. Jako indywidualista i egoista zarazem, lubię czynić po swojemu, niż pod czyjeś dyktando, no ale takiej postaci jak Krzysztof Ranus, odmówić byłoby nieprzyzwoicie. W końcu, bądź co bądź, to jego audycja!
No, a od 22-giej, przez najbliższe cztery godziny, będzie już tylko po mojemu. Kilka premier, kilka kontynuacji rozpoczętych już nowości także, na pewno coś z klasycznego rocka, a i o winylach postaram się nie zapomnieć. Tego wieczoru na 98,6 FM będzie grać najlepsza muzyka w eterze !!! O czym jestem absolutnie przekonany, zapraszając wszystkich Was do wspólnego jej posłuchania !!!


Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl