piątek, 22 kwietnia 2011

Słowo na Wielkanoc

Widać, że święta tuż tuż... W dzisiejszym porannym tramwaju puściutko. Po wejściu do niego można było pomyśleć, czy to aby nie wagon uszkodzony. Tramwaj podjechał na mój przystanek kompletnie bez ludzi. Dopiero ja i jeszcze dwie inne osoby nieco go zapełniły. A później średnio co przystanek, po jednej , po dwie osoby, go dopychały. Zero ścigania się, zero walki o wolne miejsca. Z jaką ulgą na twarzy wchodzili emeryci do tramwaju, widząc rozkoszny asortyment wolnych miejsc. Można było sobie powybrzydzać. A i tak ostatnie dwa przystanki byłem pełen obaw. Otóż akurat za mną musiał usiąść pewien pijaczek. Ja to już tak mam. Drżałem o swoją świeżo wypraną bluzę, uuu!!! Na szczęście wszystko skończyło się pomyślnie. A nawet ów pijaczek wszystkich pasażerów w tramwaju poinformował od razu przy wejściu, że nie posiada biletu, ale pojedzie tylko dwa przystanki. To akurat okazało się nieprawdą, bowiem powinien wysiąść tam gdzie ja, a pojechał dalej. Z tym, że na jego usprawiedliwienie pragnę dodać, iż głowę mu przyssało do szyby i automatycznie zamknęły się jego powieki.
Na ulicach także puściutko. Raz po raz przejedzie jakiś samochód, albo starszy pan poprowadzi swego ulubieńca na smyczy, bądź jedna czy druga babunia ostatnie produkty do pieczenia dźwiga w siateczce. Dzieciaki chyba także sobie wolne ze szkół porobili, bo coś ich nie widać. Studenciaki na pewno wyluzowały, bo na przystanku przy Uniwerku Przyrodniczym cisza jak makiem zasiał. Ach !, jak ja się tego maku doczekać nie mogę! A skoro o tym mowa, jak miło zobaczyć zapełniającą się lodówkę. Albo jak żoncia faszeruje śliwkami schab. Kurcze, niech te święta już nadchodzą. Szkocka w lodówce się mrozi, a i kilka butelek ukochanej Pepsi także. Cóż więcej potrzeba takiemu antychrystowi jaki ja.

Chciałbym wszystkim Nawiedzonym życzyć dużo zdrowia na Święta !!!
Ponadto, Wierzącym, Świąt uduchowionych i radosnych !!!
Pozostałym, po prostu Świąt radosnych !!!


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!!
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę o godz. 22.00