poniedziałek, 3 grudnia 2012

"NAWIEDZONE STUDIO" - audycja z 2 grudnia 2012 - Radio "Afera", Poznań, 98,6 FM

"NAWIEDZONE STUDIO"
program z 2 grudnia 2012
RADIO "AFERA" 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl







JOURNEY - "Generations" - (2005) -
- The Place In Your Heart
- A Better Life

SILENT RAGE - "Don't Touch Me There" - (1990) -
- Runnin On Love
- Tonight You're Mine
- Don't Touch Me There

KIMBALL / JAMISON - "Kimball / Jamison" - (2011) -
- Find Another Way

JIMI JAMISON - "Never Too Late" - (2012) -
- Everybody's Got A Broken Heart
- The Great Unknown
- Street Survivor

RICK SPRINGFIELD - "Songs For The End Of The World" - (2012) -
- Our Ship's Sinking

AEROSMITH - "Music From Another Dimension!" - (2012) -
- Freedom Fighter - {śpiew JOE PERRY}

JOE COCKER - "Fire It Up" - (2012) -
- You Love Me Back
- I Come In Peace

URIAH HEEP - "Electrically Driven" - (2001) -
- Come Away Melinda
- Circus
- Blind Eye

COLDPLAY - "Live 2012" - (2012) -
- Every Teardrop Is A Waterfall

CHRIS DE BURGH - "Spanish Train And Other Stories" - (1975) -
- Lonely Sky

HEATHER NOVA - "South" - (2001) -
- Heaven Sent

DIE PUHDYS - "Puhdys Live - 25 Jahre Die Totale Aktion" - (1994) -
- Hiroshima - {live 1984}

MODERN TALKING - "You Can Win If You Want" - (1985) - MAXI CD
- You Can Win If You Want - {special dance version}

FOCUS - "Moving Waves" - (1972) -
- Hocus Pocus

FOCUS - "Focus X" - (2012) -
- Father Bacchus
- Hoeratio

THE ALAN PARSONS PROJECT - "Stereotomy" - (1985) -
- Limelight - {lead vocal GARY BROOKER}

ALAN PARSONS - "The Time Machine" - (1999) -
- The Call Of The Wild

COLIN MOLD - "Girl On The Castle Steps" - (2012) -
- By The Lake

JEFF LYNNE - "Long Wave" - 2012) -
- Beyond The Sea

ROD STEWART - "Fly Me To The Moon - The Great American Songbook Volume V" - (2012) -
- Beyond The Sea

JADIS - "See Right Through You" - (2012) -
- See Right Through You

RUSH - "Roll The Bones" - (1991) -
- Dreamline
- Bravado
- Roll The Bones
- Ghost Of A Chance

APRIL WINE - "The Nature Of The Beast" - (1981) -
- Just Between You And Me
- Future Tense

LED ZEPPELIN - "Celebration Day" - (2012) -
recorded live December 10th, 2007, O2 Arena, London
- Whole Lotta Love





Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!)

nawiedzonestudio.boo.pl

1 komentarz:

  1. Fajna audycja .Modern Talking w audycji mnie nie zaskoczył bo z rozmów z Tobą wiem, że jakąś tam miętę czujesz do tej muzyczki lub czasów z nią zwiazanych a to chwilami bywa tym samym.Kiedyś owszem zaskoczyłeś mnie Silent Circle - Touch In The Night puszczoną w audycji więc by teraz mnie zdziwić musiałbyś przynajmniej sięgnąć do czegoś pokroju Check up Twins - Sexy Teacher. Ale nie o zdziwienia słuchaczy chodzi w programie więc może klimaty italo warto odpuścić lub niech pozostaną marginesem jakim są. Coraz bardziej chwytam nową płytę Jadis, zresztą mnie z uwagi na swoją ksywkę zobowiązuje to bym poznał ją na wylot zanim wydam opinię. Miałeś rację jej trzeba posłuchać kilka razy.Zaskoczyłęś mnie nowym Focusem. Umknęła mi ta premiera. Póki co to co nadałeś jest bardziej niż fajne.Wiesz, że do Journey nie potrafię się przekonać ale to czym otwarłeś audycję podeszło mi.Szkoda, że od Silent Rage do Coldplaya nie słyszałem audycji. Musiałem przerwać delektowanie się dżwiękami od chwili gdy o Lechu mówiłeś bo byłem w pracy i musiałem pojechać uratować jedno życie ludzkie.Wróciłem jak pobrzmiewał Chris.

    OdpowiedzUsuń