niedziela, 13 listopada 2011

Zdjęcie Nawiedzonego sprzed blisko czterdziestu lat.

Skoro już pobuszowałem po moim telefonie w poszukiwaniu zdjęć z koncertu Heather Nova'y, to przy okazji natknąłem się na pewne zdjęcie, które kilka miesięcy temu przeniosłem do mojego telefonu , z rodzinnego albumu (wielki klaser!). Zdjęcie powyższe przedstawia Nawiedzonego w wieku kilku lat, kiedy to jeszcze ów Nawiedzony nie znał "Ciemnej Strony Księżyca", a największą pasją było bieganie za futbolówką. To zdjęcie właśnie miałem usunąć z mojej komórki, jednak z racji iż, na blogu nie posiadam swojego innego, to niech będzie chociaż to zdjątko, z lat szczenięcych i niewinnych. Wytłumaczę jeszcze, dlaczego to zdjęcie było w mojej komórce, otóż lubimy sobie z moją szwagierką robić różne głupie dowcipy. najlepiej takie zaskakujące. I tak, to moje zdjęcie było tylko ripostą na coś co mnie zaskoczyło pewnego letniego dnia tego roku. A raczej nocy. W której to moja odjazdowa szwagierka przysłała mi, ni stąd ni zowąd, znienacka, ot tak po prostu, z komóreczki, swoje zdjęcie z pierwszej komunii, na którym to niewinnym wzrokiem trzymając gromnicę, spogląda niczym aniołek w stronę flesza. Warto przy okazji dodać, że na dzień dzisiejszy diablica z niej niezła. I może właśnie dlatego potrafimy się dogadać.

Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!, tylko z płyt)

nawiedzonestudio.boo.pl