sobota, 27 maja 2017

tyle słońca w całym mieście

Piękny dzień. Tyle słońca w całym mieście - jak by to nam wyśpiewała Ania Jantar. A ja zdążyłem już wczesnym rankiem spotkać się z Piotrkiem - "nie tylko maszyny są naszą pasją" - który właśnie wybierał się het het za Poznań, ale zanim opuścił rogatki miasta, miał jeszcze ochotę na weekend podarować mi dwie płyty. Jedną nawet przedpremierowo. Druga zaś spoza polskiej oferty dystrybucyjnej. Jeśli do tego wszystkiego jeszcze dojdzie dobra muzyka, to już mam na nasze niedzielne spotkanie dwa kwiatki. A to przecież nie wszystko.
W "Nawiedzonym Studio" żadnych niemiłych niespodzianek. Będzie - jak zawsze - przewidywalnie.
Nie mam do przekazania niczego niesamowitego, czego byście Drodzy Państwo już nie wiedzieli, a głębię ostatnich wielu przemyśleń pozostawię sobie na weekend w sercu.
Życzę nam wszystkim niekończącego się słońca.




Andrzej Masłowski


 

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

 

"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"