wtorek, 21 maja 2013

RAY MANZAREK nie żyje

RAY MANZAREK
12.02.1939 - 20.05.2013



Dosłownie chwilę temu dotarła do mnie wiadomość o śmierci Raya Manzarka - instrumentalisty klawiszowego legendarnej grupy The Doors.
To jest jakaś epidemia Drodzy Państwo. Brak mi słów. Sam już nie wiem jakimi słowami wyrażać to co czuję. Odchodzą moi artyści, ci na których kształtowałem gust, wrażliwość muzyczną,...
Nie dalej jak rok temu, a konkretnie 12 maja 2012 roku, Artysta zagrał w Poznaniu wraz z Rayem Rogersem. Byłem na tym koncercie. Wspaniałym ! Choć krótkim. Manzarek był w znakomitej formie !!! Opisywałem to wydarzenie, pt.:

MANZAREK-ROGERS BAND, 12.05.2012, Poznań, "Eskulap". Już po koncercie. Jak było?

Polecam, przeczytajcie Państwo. Wystarczy tylko to wkleić do wyszukiwarki mego bloga.

 

Muzyka The Doors była i jest (jak i wielki w niej udział Raya Manzarka) dla mnie czymś tak wspaniałym, że słowami nie jestem w stanie wyrazić pełni emocji. A literacko, załatwią to za mnie niezliczone ilości haseł encyklopedycznych. 

Z własnej strony, mogę tylko zaręczyć, iż na pewno zagram kilka uwypuklonych organowych nut Manzarka, w najbliższym "nawiedzonym studio".

Dopiero co pożegnaliśmy Marka Jackowskiego, a nieco wcześniej Alvina Lee czy Storma Thorgersona. Mam nadzieję, że przez najbliższy dłuższy czas, nie będę już pośrednikiem złych wieści. 

 

Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 

(4 godziny na żywo!!!)