sobota, 8 czerwca 2024

muzyczny merkury

Miało pójść z puszki, a jednak na żywo. Tuż po jedenastej w "Muzycznym Merkurym" pogadaliśmy z Mariuszem Kwaśniewskim o Bonnie Tyler, o jej dzisiejszych urodzinach, także o nadchodzących polskich koncertach. Jak zawsze u Mariuszka wspaniała atmosfera. Zaszczytem móc z kimś takim dzielić mikrofon.
Po nagranej na taśmę wpadce z urodzinami Suzi Quatro, poprosiłem gospodarza sobotniej audycji o korektę na antenie. Reakcja przyszła błyskawicznie: "słuchaj, a może przyjedziesz i zrobimy raz jeszcze, na żywo?".
Poszły w eter dwa długasy: "Loving You's A Dirty Job But Somebody's Gotta Do It" oraz "Total Eclipse Of The Heart". Oba autorstwa Jima Steinmana, tak więc zapachniało rock/musicalem w duchu wczesnego Meat Loafa, a wiecie Kochani, kim dla mnie Klopsik.
Chwilkę posiedziałem w studio, posłuchałem audycji na trochę przed, jak i już po mojej gościnie, dużo dobrej muzyki, m.in. Rod Stewart, 10 CC, Maanam i co nie tylko.
Słuchajcie Drodzy Państwo tej audycji, polecam - każdej soboty pomiędzy 10-tą a 13-tą.
Do usłyszenia ...

a.m.

"USPOKOJENIE WIECZORNE"
w każdy poniedziałek od 22.07 do 23.00

na 100,9 FM Poznań lub radiopoznan.fm

"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań lub afera.com.pl