wtorek, 30 grudnia 2014

coroczne topy i wtopy

Dwa tysiące piętnasty - już za chwilę. Nie dwutysięczny piętnasty, jak to strasznie się powszechnie kaleczy, a dwa tysiące piętnasty.
Dla mnie to rok szczególny, wchodzę bowiem w półwiecze istnienia. Co prawda, dopiero w październiku, ale jednak. Zresztą, ja już pięćdziesiątkę mam od dobrych dwóch lat. Gdy mnie ostatnimi czasy pytano o wiek, odpowiadałem, że mam pięć dych, dzięki czemu przez te dwa lata nie zestarzałem się ani trochę. Polecam to wszystkim paniom, będą wiecznie młode. No i piękne. Choć uroda jest tylko ważna na samym początku, później liczy się tylko cała reszta. O czym się wie, gdy ma się tyle lat, co ja.
Podsumowałem już cały rok. Krótko i zwięźle. Czyli - współcześnie. Lecz nie w biegu. Moja top dziesiątka jest najlepsza, ponieważ nieskażona układami, powiązaniami, itp... , a tylko własnym sumieniem. Dlatego nie obfituje w niespodzianki, bądź eksperymenty. Postaram się także nie zanudzić dodatkowymi uzasadnianiami, dlaczego tak, a nie inaczej, ponieważ sam tego nie wiem.
Bardzo chętnie zapoznałbym się z zestawieniami Słuchaczy, gdyby ci, chcieli mnie nimi obdarować.
A zatem, jeśli tak, to proszę na:
nawiedzonestudio@afera.com.pl
lub
segregatory@o2.pl
Poczekam jeszcze chwilkę z podaniem moich faworytów, by niczego Państwu nie sugerować.
Dziękuję!



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP