poniedziałek, 4 marca 2013

stronę "nawiedzonestudio.boo.pl" czas zamknąć

Próbowałem wkleić oświadczenie na stronę nawiedzonego studia, lecz sztuka ta mi się nie udała. Dziwna sprawa, nawet niewytłumaczalna, trudna do opisania, by przy okazji samemu nie wyjść teraz  na idiotę. Prawda jest taka, że pomimo kilku prób, a nawet zmian tekstu, księga gości nie chciała przyjąć ode mnie tego oświadczenia.
Coś dziwnego zresztą działo się w tej rubryce wcześniej, może dlatego, iż głównie ostatnimi czasy tylko ja tam się wpisywałem, a więc komputer zaczął na mnie reagować niczym płachta na byka, podając przy niektórych kolejnych próbach wpisów komunikat, że wklejam wciąż to samo, przez co system czegoś tam  nie jest w stanie przez to opublikować. Nieistotne, nie chce mi się rozwijać technicznego wątku, którego i tak nie rozwiążę, i który nie ma już żadnego znaczenia dla sprawy.
Kopię oświadczenia sobie zapisałem, zatem to co nie udało mi się dwa dni temu wkleję teraz. Szkoda tylko, że nie w przeznaczonym do tego miejscu, choć zakładam, iż większość z Was, z Państwa, dotrze do mego blogu nawiedzonego i na nim właśnie to przeczyta.

OŚWIADCZENIE:

W dniu wczorajszym (w efekcie wielu przemyśleń i analiz) podjąłem decyzję
o likwidacji strony: nawiedzonestudio.boo.pl
Poprosiłem już o to jednego z Panów Administratorów, a konkretnie Szymona, 
aby ją usunąć, gdyż ja osobiście tego po prostu uczynić nie mogę. 
Nie jest ona moją własnością, ni nawet pomysłem, nie posiadam zatem do 
niej hasła,  itp ... 
Myślę, że stanie się to faktem jakoś w najbliższym czasie.
Pozostanę jeszcze przy swoim blogu, z którym czuję się nieco bardziej
związany, i nad którym posiadam przy okazji pełną kontrolę, a co za tym idzie
pełną swobodę w działaniu, podejmowaniu zmian, i tym podobnie ...
Ponadto uważam, iż dawno temu skończyła się epoka księgi gości, wszelakich 
forów,czy tym podobnych form komunikacji. 
Zachowam wiele wspaniałych wspomnień związanych z tym miejscem, lecz
osobiście nie mając już czasu, ni chęci nad jej patronowaniem, a jednak
podpisując się mimo wszystko własnym nazwiskiem, uważam, że to do mnie
należy decyzja o jej likwidacji. 
Na koniec pragnę gorąco podziękować Panom: Mateuszowi oraz Szymonowi za 
ogromny wysiłek oraz pasję jaką włożyli w sprawowaniu nad całością,
a i także przecież godne sławienie mego imienia. 
Było mi bardzo miło. Pięknie dziękuję również tutejszym bywalcom, jak i
przede wszystkim tym najbardziej "zaangażowanym", jakże 
przecież wspaniałym ludziom. 
Jeśli jednak ktokolwiek będzie miał ochotę zaglądać na nawiedzonestudio.boo.pl, 
dopóki wciąż jeszcze ten adres istnieje, to bardzo proszę. Strona nadal
funkcjonuje, co prawda już bez mojego udziału, a także moich 
odwiedzin, jednak dopóki się całkowicie nie wypali (jak ja) , to ...
 
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Masłowski 
 
In the name of R'n'Roll !!!
 
 
============================================================================
 
 

 
 
 
Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) 
- także w internecie !!! 
- www.afera.com.pl
 
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 
(4 godziny na żywo!!!)