wtorek, 5 marca 2013

Brawo dla Pana Prezydenta!

Głośno się zrobiło po słowach Lecha Wałęsa, o tym jak to "pedały" powinny zasiadać w Sejmie w ostatnim rzędzie. Moim zdaniem były Prezydent wyraził prostymi słowami to co myśli wielu. I nie chodzi już nawet o samo obrażanie homoseksualistów, ale ja także uważam , że sami są sobie winni. Nie lubi ich większość, lecz dzisiaj po prostu nie wypada się z takimi poglądami afiszować, ponieważ wszechobecna presja wymusza na współczesnym obywatelu nowych czasów bycie tolerancyjnym, nawet jeśli ten myśli i czuje inaczej.
Proszę Państwa, dopóki homoseksualiści nie obnosili się zbytnio, nie manifestowali nachalnie, nie rzucali w oczy nazbyt, jak czynią to od jakiegoś niedawnego czasu , to w ogóle nie było tematu.
Nie mam nic do homoseksualistów do momentu, dopóki na moich oczach się nie obśliniają. Wówczas robi się obrzydliwie. Wolałbym, by tego typu intymności pozostawili na poziomie swego łóżka.
I kompletnie mam w dupie czy za powyższe słowa obrazi.się na mnie jakaś lesba , bądź porzucony gej.
Niech pracują, płacą podatki, a wówczas mogą sobie dogadzać nawet nad rozżarzonym ogniskiem. Niech nie próbują jednak wystawać przed szereg hetero męczenników, gdyż będąc w mniejszości zawsze dostaną po nosie.
To jakaś obsesja na puncie tych preferencji seksualnych. Co to kogo obchodzi ?!!!  Czy ja wciąż muszę dookoła słuchać o tym kto jest gejem, kto hetero, kto to..., kto tamto ... Do cholery ludzie, czy już wszystkim odwaliłlo? Już mi się niedobrze robi od tego.
Kurcze, albo te zafajdane feministki, albo idioci na spacerkach z kijkami, albo teraz zmasowany szturm gejostwa. Jeszcze trochę, a wstydem będzie określić się sympatykiem kaszanki.
Doszło do tego, że poluzowanie obyczajów zdradza najśmielsze tajemnice. Otóż, coraz częściej spotykam ludzi, którzy uwielbiają się chwalić ile to oni razy ze swoją żoną, w jakich godzinach im najlepiej, kurwa!,-  za chwilę będą mi opowiadać ze szczegółami swoje orgazmy, nie stosując nawet przecinków.
Śmieszne, żałosne i niedowartościowane stwory.



Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 
(4 godziny na żywo!!!)