wtorek, 23 lipca 2024

paluszki beskidzkie

Kupiłem dzisiaj "Paluszki Beskidzkie". Dużą pakę - 240 gramów. Przeczytałem jakoś niedawno, że spłonęła ich fabryka. Pomimo dramatu właściciel postanowił nie zwalniać pracowników. I to się nazywa mieć twarz, być człowiekiem. W akcję wspomagania firmy włączyło się wielu rodaków, ja też chcę mieć swój udział. Nawet, jeśli mikroskopijny. Państwu też polecam. Paluszki również. Naprawdę są dobre! Nie wypływa to z żadnej mojej litości, a szczerej opinii. Choć, gdyby mi nawet nie smakowały, też w obliczu tego zdarzenia, kupiłbym. Tak trzeba. 

a.m.

"USPOKOJENIE WIECZORNE"
w każdy poniedziałek od 22.07 do 24.00
na 100,9 FM Poznań (Radio Poznań) lub radiopoznan.fm

"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań (Radio Afera) lub
afera.com.pl