czwartek, 25 lutego 2016

oby wyzdrowieć do niedzielnej 21-szej

W najbliższą niedzielę poprowadzę radio już od 21-szej. I obym do tego czasu wyzdrowiał. Być może butelczyna Jima Beama zdziała cuda. Bo w przeciwnym razie tylko pozostanie babcina wersja - mleko z miodem. Choćby się waliło/paliło muszę na bluesowe zastępstwo dotrzeć. Obiecałem już dwa tygodnie temu. Agencja Ranus w tym czasie będzie urządzać koncert SBB z Michałem Urbaniakiem. Podobno wszystkie bilety wyprzedane. Będzie pięknie, choć beze mnie. Nie można mieć wszystkiego. Poza tym, byłem już na SBB w ubiegłym roku. Choć żal, że teraz ominie mnie Michał Urbaniak.
Wczoraj dowiedziałem się, że pojadę na Davida Gilmoura. Kolega załatwił bilety. Niestety te najdroższe. Trudno, zbankrutuję, ale pojadę. Szykuje się ostry wrocławski weekend, najpierw koncert, a po nim imprezowanie, nocleg w hotelu i powrót dopiero w niedzielę. Kolega/przyjaciel jednak obiecał odstawić na czas. On wie, że Nawiedzone Studio musi się odbyć. Choćby nie wiem co.






Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"