środa, 9 grudnia 2015

zaległe zdjęcia do ostatniego wpisu o Uriah Heep

Label (vide naklejka) z najnowszej winylowej reedycji albumu "Abominog"- wydanej w 2015 roku przez Sanctuary
A to z kolei label do mojego ponad 30-letniego egzemplarza tego samego tytułu, wydania zachodnio-niemieckiego.
Rewers lewego dolnego rogu okładki najnowszego wcielenia "Abominog"
Rewers lewego dolnego narożnika wysłużonego już "Abominog", który wciąż trzyma się dzielnie, a nawet pomimo chyba kilkuset przesłuchań gra całkiem całkiem.... Choć może tego po stanie okładki nie widać. Na własne wytłumaczenie dodam, iż kupiłem tę płytę wówczas już jako używaną. W moich objęciach nigdy bym nie dopuścił do takiego zmasakrowania koperty.
A to mój komplet "diabełków". Żałuję, że w swoim czasie nabywając remaster na CD, wyzbyłem się starego wydania. Głupio postąpiłem, dzisiaj to już nie do pomyślenia.









Andrzej Masłowski
 
 
RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
 www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"