czwartek, 3 grudnia 2015

dzisiejsza godzinka

Dzisiaj o 22-giej pojawię się na godzinkę w Aferze - w zastępstwie za Maćka Madejskiego - w jego "Alternocy". Kto z Państwa znajdzie czas - polecam się!
Przepraszam, że nie napisałem radiowych wspomnień, które to w ramach obchodów 25-lecia Radio Afera obiecałem w minioną niedzielę. Zrobiłem kilka przymiarek, brudnopisów i wszystko wywaliłem do kosza. Wypadałoby przecież popełnić jakiś przyjemny, lekki tekst, chętnie później cytowany, a takowy bardzo by mnie samemu nie przypadł do gustu, tak więc....
Ostatnich dziesięć dni żyję nagłośnioną medialnie sprawą ślicznej dziewczyny Ewy Tylman. Wiele tropów wskazuje na okrutną zbrodnię. Ktoś powie, że tego typu spraw jest mnóstwo, dlaczego akurat skupiamy się na tej jednej? Ponieważ została nam przedstawiona i za sprawą Krzysztofa Rutkowskiego nie zakopano jej pod dywan. Tej sprawy - rzecz jasna. Bardzo dobrze, że jest ktoś taki, jak (nielicencjonowany) detektyw Rutkowski, dzięki temu Policja przymuszona zostaje do stanowczych i prężniejszych działań.
I pomyśleć, że tak niewiele brakowało.... Przecież ten dramat wydarzył się w godzinę po moim powrocie z Nawiedzonego Studia do domu. To właśnie moja cotygodniowa trasa! Most Rocha, Mostowa, i tak dalej... Ach, gdybym dorwał drania....
Co PiS wyrabiają z naszą Polską, to sami Państwo widzicie. Komentować nie trzeba. Doskonale współgrają z drugą dżumą, jaką są wywrotowcy Kukiza. No cóż, ja głosowałem na Polskę Prawa, nie Prawa i Sprawiedliwości. Za kilka lat pójdą łotry pod Trybunał Stanu i taki będzie koniec ery Kaczyńskiego i jego "żółci".
Dzisiaj w Alternocy dużo pięknej, mrocznej i ponurej muzyki. Będzie inaczej, niż w Nawiedzonym, tym bardziej zachęcam!





Andrzej Masłowski
 
 
RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
 www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"