sobota, 25 lipca 2015

zapraszam do słuchania

Pragnę się przypomnieć z "letnią koncertową płytą" w Radio Merkury. W sobotę o godzinie 12-tej przedstawimy z Mariuszem Kwaśniewskim fragment pewnego świetnego koncertu z 1985 roku. Jakiego? A to niech będzie tajemnicą do czasu samej emisji. Po szałowych płytach Bruce'a Springsteena, Marillion oraz Dire Straits, absolutnie nie zaniżamy lotów.
W niedzielę tradycyjnie zapraszam do Afery na "Nawiedzone Studio". Dużo fantastycznej muzyki. Właśnie siedzę i zapisuję do kajetu propozycje - będzie dużo ślicznego grania.
Kolega Waldek namawiał mnie na dzisiejszy koncert Raya Wilsona nad Maltą, ale niestety nic z tego, zamiast dobrej zabawy - dentysta! A doprecyzowując - sympatyczna Pani Dentystka. Zamiast świetnego śpiewania Raya, było wiercenie i plombowanie. Moja psinka Zulcia nie mogła się mnie nawąchać, dla niej to dziwne i nienaturalne zapaszki.
Jeśli ktoś z Państwa spędził dzisiaj wieczór z Rayem Wilsonem, a chciałby(łaby) napisać mi o tym kilka słów, to ciekaw jestem bardzo.... Państwa recenzje chętnie przeczytam, bo te z gazet wysmarowane przez nędznych gryzipiórów, w ogóle mnie nie interesują. Szczególnie z tej bryndzy Głosu Wlkp. To jest dopiero prawdziwa sterta makulatury, jeszcze zanim trafi do obiegu.
Zapraszam przed odbiorniki:
sobota, godz. 12.00 - 13.00 w Radio "Merkury"
niedziela, godz. 22.00 - 2.00 w Radio "Afera"




Andrzej Masłowski 


Radio "AFERA" 98,6 FM (Poznań)  - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą co w muzyce 

najpiękniejsze"