niedziela, 25 stycznia 2015

w pełni uzasadniona nieskromność

Bardzo bym pragnął, aby dzisiejsze Nawiedzone udało się w stu procentach. Obym tylko nie stracił nad jego przebiegiem kontroli, gdyż muzykę jaką przygotowałem, stawia dzisiejszą wieczoro-noc na najwyższym stopniu podium. Mam nadzieję, że nikt nie przyjdzie, nie przeszkodzi, nie ściszy nam muzyki.... Zresztą, nikomu nie pozwolę. Przez cztery godziny nawiedzonego ściany nigdy nie mają wytchnienia, nawet na moment.
Szybko dziś zatem odfajkuję tych kilka niedługich nowości i zabierzemy się do przesłuchiwania naprawdę niesamowitych płyt. Wiem wiem, nigdy w praktyce audycja nie udaje się tak, jakbym sobie tego życzył, ale próbować trzeba. Wystarczy tylko jeden zły ruch, jedno wyrwane słowo z kontekstu, niekontrolowana roszada nagrań - i już po balu.
Proszę nie podpytywać co zagram, bo nigdy tego nie ujawniam. Nie mielibyśmy przecież niespodzianki. Jaki zatem jest sens zapytań, skoro nigdy nie padają odpowiedzi? A jednak co niektórzy konsekwentnie i uparcie próbują. Ponadto, nigdy nie recenzuję nowości, dopóki tych wspólnie nie posłuchamy MY. Nawiedzone Studio ma pierwszeństwo w każdym calu. A konkretnie - jego Słuchacze. Reszta jest bez znaczenia. Liczy się konsekwencja. Ja także nie pytam o to co zagra(ł) redaktor Pan ....., ponieważ mnie to nie interesuje. Zresztą, jak Państwo wiecie, Nawiedzony nie ma nawyku słuchania radia, choć wielu próbuje ten "zły" nawyk we mnie zmienić. Zawsze powtarzam, po co mam słuchać innych, skoro to ja właśnie mam najlepsze płyty. Jaki więc jest sens marnowania cennego czasu. Tylko Wy Drodzy Państwo go nie marnujecie - każdej niedzieli , a właściwie z niedzieli na poniedziałek, pomiędzy 22-gą, a 2-gą. Za co piękne i uniżone dzięki !
Przepraszam za moją nieskromność, ale ta przynajmniej jest uzasadniona i pokrywa się z faktami. I mnie przynajmniej nic się nie wydaje.
Do usłyszenia o 22-giej!



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)
 
===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP