piątek, 6 lipca 2012

Wakacyjne zastępstwa czas zacząć

Wakacyjne radiowe zastępstwa dotknęły także i mnie. Za to w drugą stronę. Otóż, kolega Maciej Madejski, który prowadzi w czwartki wieczorem program "Alternoc", wyjeżdża na swoje wymarzone bałkańskie wakacje, w związku z czym poprosił mnie o zastępstwo. Bardzo się cieszę, że w związku z zaistniałą sytuacją będziemy mieć możliwość jednorazowego dodatkowego spotkania, no i wspólnego posłuchania przez jedną godzinę muzyki.
Już teraz zapraszam !!! Czwartek 12 lipca, od 22.00 do 23.00
Niestety, muszę też zmartwić tych, którzy pragną sobie ode mnie odpocząć. W tym roku będzie to raczej niemożliwe, bowiem moje urlopowanie nie potrwa długo. Wyjeżdżam w poniedziałek 16 lipca, a wracam już w niedzielę 21 lipca, tak więc zdążę do "Afery" na "Nawiedzone Studio". W ramach rekompensaty, postaram się może opuścić Was na jedną niedzielę w sierpniu, lecz na tę chwilę nie mogę tego jeszcze obiecać.
Tworzę już programy naprzód. Wertuję po półkach, wybieram rzeczy dawno niegrane, mieszam je z nowymi, itd... Także, stale coś notuję, zapisuję, tak aby mi nic nie uciekło.
Poza tym, cieszę się pięknym latem, dobrym (odpukać!) zdrowiem, takimże samym nastrojem, jedynie żal mi ludzi, których dopadło gradobicie, a co za tym idzie,  utraty majątków, plonów czy przede wszystkim zdrowia. To są minusy letniej gorączki. Jak nie powodzie, do silne burze, lub coś w tym rodzaju. Gdyby nie  tego typu wybryki natury, to przecież pięknie by było. Co ja mówię było - jest!  Choć niestety, jak zauważam, wielu ludzi stęka i jęczy, że żyć nie można, bo ciepło. Oj tam, oj tam....Pogadamy, gdy przyjdzie ziąb, i pierwsze ich samych przeniknie od stóp do głów. Wielu zatęskni do ciepła, niczym z łona matczynego.
W tym miejscu, pragnę przeprosić za małą porcję omówień płytowych na blogu (do czego się przecież zobowiązywałem), ale jestem troszkę zarobiony ostatnio. Nie ma kiedy.  Jednak, gdy tylko nieco czasu wygospodaruję...
Na dzisiaj tyle. Słucham sobie dawno niesłuchanego koncertu Simple Minds, a tuż po nim potowarzyszy mi muzyka Patti Smith, z jej najnowszego longplaya "Banga".
Dzisiaj z Zielonej Wyspy przyjechała upragniona pewna płyta. Płyta, którą załatwiła wiadoma nam Osoba, i której to pragnę gorąco w tym miejscu podziękować. Tym bardziej, że brakuje tego tytułu w naszej dystrybucji i trudno byłoby mi do niego dotrzeć. Przekonamy się niebawem w "Nawiedzonym..." czy warto było czekać!
Chciałbym ponadto wyczulić Was Moi Drodzy, na następny wpis. A raczej wklejkę, którą nadesłał Andrzej z Zielonej Wyspy. Rzecz to oooogromnie ciekawa! , sympatyczna i budująca zarazem. Także, nie przegapcie.
A teraz mówię Wam: good night and good luck, że tak się posłużę pewnym tytułem.


Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!)

nawiedzonestudio.boo.pl