wtorek, 17 lipca 2012

Jestem nad morzem

Moi Drodzy!, jestem na urlopie do końca tego tygodnia. Mam mocno ograniczony dostęp nie tylko do internetu, ale i do telefonu. Niestety, pomimo XXI wieku, złapać zasięg w telefonie nad morzem , to istny cud. Dlatego, jeśli długo nie odpisuję, to właśnie z tego powodu. Zatem CIERPLIWOŚCI !!!
Dziękuję za sms-y i maile, ale z odpisywaniem nie jest mi łatwo, dlatego na wiele z nich dam radę dopiero po jakimś dłuższym czasie. Już tłumaczę jak to się dzieje, otóż w pewnym momencie przychodzi fala, i wrzuca mi Wasze sms-y, a kiedy ja po krótkiej chwili chcę odpisać, to już nie mam zasięgu. Dlatego ktoś może sobie pomyśleć, że mi się nie chce. A mi się chce, tylko nie mam jak!!!
Z Waszych sms'ów dowiaduję się o śmierci Jona Lorda. To piekielnie smutna wiadomość !!! Jestem wstrząśnięty !!! Realizujący mnie w niedzielę Szymon Dopierała napisał mi wczoraj późnym wieczorem: "Andrzeju, Jon Lord nie żyje :-( , zobacz jaki utwór kończył ostatnie Nawiedzone. Co za przypadek".  Po czym dodał w kolejnym: "rak trzustki, czyli najgorszy z możliwych. Bezpośrednią przyczyną zator tętnicy płucnej". Tyle wiem. Pięknie dziękuję wszystkim, którzy (tak masowo) chwilę później zaczęli także do mnie o tym pisać. Porozmawiamy sobie o tym w niedzielę w Nawiedzonym Studio. Wracam w sobotę do Poznania. Przygotuję Jona Lorda jakieś piękne kompozycje i sobie posłuchamy.
Na koniec w nieco już innym tonie dodam, że na kanikule jest bardzo miło. Zjadłem już dwie flądry, wypiłem butelkę Passporta, zjadłem gofra, loda amerykańskiego, odwiedziłem morze, a także ujrzałem morze ludzi. Najczęściej zmęczonych i nieuśmiechniętych, a gdy uprzejmie (w moim przekonaniu) zaczepiłem parkę starszych ode mnie ludzi, gdy ci jedli kręcone zapiekane pyry, to myślałem, ze mi gębę skują.
Na tym kończę. Gdy uda mi się ponownie dostać do świetlicy, w której jest WI - FI, to znowu coś do Was napiszę.


P.S. Podróż jawiła się w zmiennej aurze pogodowej. Na przemian deszcz, słońce, i tak dalej.... Poniżej fotki, które zrobiłem podczas podróży



Pozdrawiam serdecznie
A.M.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!)

nawiedzonestudio.boo.pl