niedziela, 11 czerwca 2017

moja przygoda z Mostly Autumn dobiegła końca

Nie zagram Państwu najnowszej płyty Mostly Autumn "Sight Of Day". Jestem bardzo zły, wręcz wściekły, dlatego nie zwlekając od razu pragnę o tym napisać. Nie chcę zwlekać, bo jeszcze mi przejdzie.
Wiele tygodni temu zamówiłem tę płytę w internetowym sklepie (bo tylko tam była taka możliwość), i czekałem, czekałem... a tu dwa dni temu poinformowano mnie, że nic z tego. Że mogę sobie ustrzelić uboższą 1-płytową wersję. Tym samym rezygnując z kilku premierowych kompozycji. Nie jakiś tam bzdetnych remiksów, czy ewentualnych koncertówek, a z całkiem nowych nagrań. Bo dzisiejszym niektórym durniom artystom odpala w mózgu chęć wkurzania własnych fanów, więc swe nowe albumy publikują jedynie poprzez internet - nawet jeśli wydaje się je na prawdziwych nośnikach. Już nie pierwszy raz Mostly Autumn wycinają taki numer, tyle że poprzednie limitowane wersje albumów jakoś udawało mi się zdobyć. Tym razem zapadła klamka. Moja złość potęguje się tym bardziej, ponieważ dookoła widzę uśmiechnięte twarze szczęśliwców (którym gratuluję), którzy zorientowali się o te kilka minut wcześniej - i się załapali.
To nic, że lubisz bracie ten zespół, że przez blisko dwadzieścia lat uzbierałeś kompletną dyskografię, że całą ją przedstawiłeś w autorskich audycjach. Zrobiłem k**** m** tyle dla podniesienia świadomości w naszym społeczeństwie na rzecz dowartościowania tej pięknej muzyki, a teraz... A teraz się dowiaduję, że gdy sobie zaaplikują wersję pojedynczą zostanę pozbawiony jednego ponoć cudownego utworu i kilku niezłych. Fajnie, nie ma co. Zaraziłem wielu ludzi Mosty Autumn, a teraz oni mogą mi się zaśmiać w twarz, że mają do czynienia z niedorajdą. Mam ochotę napisać do Bryana Josha i mu nawrzucać. A przede wszystkim z wściekłości wypieprzyć ich wszystkie dotychczas posiadane albumy, a i też zarazem poinformować wszystkich Szanownych Słuchaczy, że już nigdy, przenigdy, nie zagram w swojej audycji ani jednego nagrania tego nadal artystycznie lubianego zespołu.
Dziękuję za uwagę.






Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00


"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"