środa, 7 czerwca 2017

dziś na bocznym torze

O 21.00 zagoszczę w Aferze. Spadło na mnie zastępstwo, tak więc zapraszam do posłuchania. To taka audycja, w której byle nie po angielsku. Nie lada problem, albowiem jestem typowo anglo-amerykański. Wyrosłem wieki temu z włosko-francuskich piosenek, ale postaram się nie zawieźć prawdziwego autora audycji, który obecnie zabawia daleko poza granicami kraju.
W poprzednim wpisie wyraziłem opinię na temat najnowszego albumu Procol Harum "Novum", z której to opinii nie mam zamiaru się tłumaczyć.
Pożegnałem się z moimi radiowymi słuchawkami. Służyły blisko dwie dekady, ale i na nie przyszedł kres. Już od dawna nie miały gąbek, ale trzymały się dzielnie, a przede wszystkim świetnie grały. Dzisiaj jeszcze popracuję na służbowych, ale że lubię ciepłe brzmienie, selektywność i jeszcze kilka innych plusów, to do niedzieli muszę kupić nowe. Oby równie dobre.
Do dzisiejszego usłyszenia....






Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00


"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"