sobota, 27 października 2012

VLADIMIR COSMA zdobyty


Nie wiem czy ktoś pamięta jak w pierwszym tygodniu tego roku zwracałem się do Was z prośbą o zdobycie koncertu Vladimira Cosmy, którego TVP Kultura wyemitowała w Sylwestra w swym porannym programie. Przypomnę tylko, iż udało mi się wówczas zobaczyć ledwie jego fragment. Jednak już na jego podstawie mogłem wnioskować, że mam do czynienia z czymś niezwykłym. I otóż Moi Drodzy, mam już ten koncert! Dzięki jednemu (jednej) z Was. Osoba, która się do mnie odezwała kilka dni temu z propozycją przesłania mi tego materiału na wypalonej płycie DVD, postanowiła pozostać anonimową. A zatem, kimś na zasadzie "niewidzialnej ręki". Socjalistyczna młodzież zapewne kojarzy o co chodzi. Niech więc oni wiedzą cóż to ja takiego mam na myśli, albowiem wszystkich młodszych niepotrzebnie nie będę rozśmieszać. Przy okazji owej "niewidzialnej ręce", pragnę serdecznie podziękować. Zarówno za ten genialny !!! koncert, który po blisko dziesięciu miesiącach marzeń smakuje jak prawdziwe ich spełnienie, a także, a może przede wszystkim, za coraz rzadziej już dzisiaj spotykaną bezinteresowność.
Uważam, iż każdy powinien ten koncert obejrzeć!. Powiem krótko, to co tam się dzieje na scenie, mogłoby zawstydzić niejednego rockmana, któremu wydaje się, że zjadł wszelkie rozumy. W przypadku tego niesamowitego show, do którego Vladimir Cosma zaprosił nie tylko pełną orkiestrę, ale i także muzyków i wokalistów "solistów", całość broni się jednak najbardziej jako obraz + dźwięk. O ile jestem zdecydowanym zwolennikiem słuchania muzyki , a nie jej oglądania, o tyle w tym przypadku trzeba koniecznie zobaczyć co wyrabia z batutą Cosma. Jego temperament jest wręcz nie do opisania. W skórze już dzisiaj tego bardzo niemłodego dżentelmena drzemie energia młodego chłopca, i daje to wręcz piorunujący efekt. Do tego liczy się tutaj także bogaty dobór gości, plus euforycznie reagująca publiczność. Już teraz wiem, że ten koncert bije na głowę niejednych szarpidrutów czy progresmanów, których niejednokrotnie zdarza mi się nazbyt przesadnie gloryfikować.
"Niewidzialna ręko", dzięki Ci raz jeszcze za twe hojne dary !!!
A.M.





Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!)

nawiedzonestudio.boo.pl