niedziela, 21 października 2012

Dzisiaj piękna jesień w Nawiedzonym Studio

Dobiegający końca tydzień, był dla mnie dość aktywny. Może dlatego nie miałem czasu na blogowanie. Obiecywałem omówić wiele nowości płytowych, a jednak nie było kiedy się za to zabrać. Najbliższy tydzień - obiecuję, posłuży nadrabianiu zaległości. Większość płyt mam już nawet opisanych w brudnopisie, tak więc wystarczą tylko korekty, zdjęcia, i można wklejać. Zatem, zachęcam wszystkich do odwiedzin mego bloga już od przyszłego tygodnia, a dzisiaj zapraszam do wysłuchania "Nawiedzonego Studia".
W torbie radiowej, mam już zapakowanych sporo nowości na pierwsze dwie godziny, a na następne dwie, niemal same starocie. W tym tygodniu wpadały mi do głowy przeróżne pomysły. Wszystko zapisywałem od razu do zeszytu, a później tylko wyciągałem z półek płyty, i tak oto powstała niemal 10-cio godzinna audycja, którą splotę jak zwykle w 4-godzinną.
Co z tego wyjdzie? Zobaczymy. Mam nadzieję, że muzyka będzie tak piękna jak w ostatnich dniach malownicza Złota Polska Jesień, którą to powyżej prezentuję z dzisiejszej kliszy.

Do usłyszenia o 22-giej!
A.M.

=====================================================================

Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl
"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 (4 godziny na żywo!!!)

nawiedzonestudio.boo.pl