niedziela, 27 marca 2016

Święta świętami, a Nawiedzone Studio w niedzielę na żywo !

Pomimo świętowania "Nawiedzone Studio" działa normalnie. Zapraszam tradycyjnie w niedzielę o godz.22.00 na poznańskie 98,6 FM. Program będzie nosić normalny charakter. Nooo, może z większym naciskiem na ładne piosenki. Choć tych "nieładnych" też nie zabraknie.
Cały program pragnę zadedykować zmarłemu Jędrzejowi Paluszczakowi, vide Stjupowi - zmarłemu kilka dni temu wielkiemu pasjonatowi muzyki, który odszedł przedwcześnie, w wieku niespełna 28 lat.
Ostatnio o Stjupie sporo przegadałem z moim Synem Tomkiem. Chłopacy się bardzo lubili, kolegowali, wspólnie bywali na koncertach - w Polsce i poza nią. Stjup bardzo kochał życie, miał sporo planów, których nie udało mu się zrealizować. Los bywa okrutny. W piątek odbył się jego pogrzeb. Ponoć przybyły tłumy - z całego kraju. Stjup miał przyjaciół porozsiewanych dosłownie wszędzie. Był jedynakiem. W sercach jego rodziców pozostała wielka pustka. W sercach jego przyjaciół, także.
Obejrzałem wiele zdjęć z archiwum Syna, jak i posłuchałem ciekawych opowieści, anegdot.... I choć osobiście ze Stjupem nie miałem okazji się zaprzyjaźnić, to wydał mi się bliski. Sporo o Nim myślę, mając żal do okrutnego losu, przeznaczenia..... A jeśli Bóg istnieje, to przede wszystkim do niego.
Do usłyszenia!





Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"