sobota, 22 czerwca 2013

w niedzielę 23 czerwca 2013, zapraszam już od 21-szej na 98,6 FM (Poznań)

W najbliższą niedzielę ponownie biorę zastępstwo za Krzyśka Ranusa. Proszę się o niego nie martwić, wszystko jest w najlepszym porządku, po prostu największy poznański fan bluesa otrzymał zaproszenie na ważne spotkanie, którego nie może odpuścić, jednak już za tydzień powinien pojawić się przed mikrofonem osobiście. Nie ukrywam, że choć czeka mnie solidny maraton, to cieszę się z niego bardzo. Pozwoli mi on pograć sporo starego rocka, na jakiego to nie zawsze udaje mi się znaleźć czas w moim nawiedzonym studio.
Czeka nas lawina muzycznych propozycji, na którą to już teraz gorąco zapraszam!, choć słowo "gorąco" wielu z Państwa wolałoby zamienić na nieco chłodniejsze. Ja akurat niekoniecznie! Mnie "gorąc" służy.
A zatem , najbliższa niedziela z najlepszymi płytami w Poznaniu tylko na 98,6 FM, w Radio "Afera", pomiędzy godzinami 21.00 - 2.00. Pięć godzin kapitalnej muzyki, o różnych kolorach, tempach, emocjach, ......
Do usłyszenia !

Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 

(4 godziny na żywo!!!)