niedziela, 22 września 2024

odtwarzacz się zbuntował

Niedziela dniem radiowym. Tego powodem, najwspanialszym. Przed nami Nawiedzone Studio, a także zastępstwo za pana bluesowego - Blues Ranus. Po podliczeniu wychodzi pięć godzin. Przy mikrofonie służbę rozpocznę już o dwudziestej pierwszej. Torba zapakowana. Ciasna, pęka w szwach. Skrywa w sobie najlepsze granie, nie tylko w tym mieście.
Drżę, ponieważ dziwnie w mej norze zachował się dzisiaj odtwarzacz. W pewnym momencie kompletnie zaniemógł, nie szło otworzyć kieszeni, a po ręcznym wysunięciu, nie działał także wsuw. Mało tego, pilot nie komunikował się ze sprzętem nawet na centymetr. Wszystko siadło. Płyty czytało, lecz nie ruszały, jakby zastygł lawą. W pewnym momencie sam się uruchomił, bez mojej ingerencji, raptem powłączały się nieproszone funkcje i z kolei, z drugiej strony niczego nie szło przystopować. Wyłączyłem całość w diabły i rozpocząłem w sieci poszukiwanie serwisu. Po kwadransie, góra dwóch, z głupia franc wdusiłem przycisk mocy, i ku memu zaskoczeniu, wszystko zaczęło działać. I działa. Nie wiem, na jak długo - czy na zawsze, czy jednak to tylko cisza przed burzą... Jestem z moim cd-playerem zżyty, nie marzy mi się inny. Bo ja raczej w uczuciach stabilny i do wszystkiego jakiś taki przyzwyczajalski.
A zatem, dzisiaj na 98,6 FM Poznań. Do usłyszenia ...

andy

"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań (Radio Afera) lub
afera.com.pl 


"USPOKOJENIE WIECZORNE"
w każdy poniedziałek od 22.07 do 24.00
na 100,9 FM Poznań (Radio Poznań) lub radiopoznan.fm