sobota, 27 stycznia 2018

boombastic crap, coming soon...

Dowiedziałem się, że Sting nagrywa z Shaggym. A ja myślałem, że Blue Monday za nami. Spokojnie, obiecuję, na pewno nie posłucham. Pójdę dalej, jakoś w ogóle nie jestem ciekaw nowej płyty Stinga. I pomyśleć, że pisze to człowiek, w swoim czasie rozkochany w "The Dream Of The Blue Turtles", a już szczególnie w "...Nothing Like The Sun. Że o wszystkich albumach The Police nawet nie wspomnę.
Popsuł mi się komputer-maleństwo. Cóż, pora na niego. Choć panowie w warsztacie próbują go reanimować, a nawet na czas sprowadzenia jakiejś rzadkiej - z odległych Chin - części, doprowadzili go do chwilowej użyteczności. Mimo wszystko, może dojść do sytuacji, że na jakiś czas zamilknę. Nie da się na dłuższą metę pożyczać komputera od Mamy. Przewidywana naprawa za około sześć tygodni. No to do boju mości panowie.
Na jutro wszystko przygotowane, zostały mi jedynie do posłuchania trzy nowe albumy, które mogą mieć wpływ na ewentualne korekty w setliście.
I tak na koniec... doszło do mnie, że od poniedziałku cała Polska będzie słuchać tej samej muzyki - z pięćdziesięciu ośmiu winyli. Grunt to dobrze się mająca różnorodność w centralizacji gustów. Tak tak, słyszałem, ćwirki na drzewach nawet donoszą, że akcja cieszy się szczególnym wzięciem w Poznaniu, Krakowie i całej Szkocji.
Do usłyszenia... niedziela, godz. 22.00 na 98,6 FM Poznań...






Andrzej Masłowski
 
"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań 
 
"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"