sobota, 26 maja 2018

zmiany, zmiany, zmiany

Jeszcze tylko kilka niedziel z Tomkiem Ziółkowskim. Szanowny Realizator Nawiedzonego Studia wczoraj oficjalnie poinformował o opuszczeniu pokładu wraz z ostatnią niedzielą czerwca br. I choć nie czas jeszcze na pożegnania, to już teraz wypada mi docenić jego wkład.
Po opuszczeniu (z dnia na dzień) mojej audycji przez Krzysztofa Piechotę, Tomek od razu zaoferował swą pomoc. Początkowa deklaracja: trzy miesiące. Zrobiło się kilka lat. Miałem nadzieję, że nigdy nie usłyszę: odchodzę, dzięki czemu dorobimy się z Tomkiem siwizn w studio przy Rocha. Życie jednak zechciało inaczej. Na razie zostawmy temat. Po ostatniej czerwcowej niedzieli napiszę więcej.
Muszę poszukać sobie realizatora na ewentualny dalszy czas. Nie będzie łatwo. Niestety, osobiście Nawiedzone Studio traktuję bardzo serio, więc musi to być osoba niemal tak wyrozumiała, jak Tomek. Nic na to nie poradzę, że podczas wieczornych niedzielnych czterech godzin, nie bywam luzakiem, a w pełni oddaję się  tworzeniu audycji.
Mojej audycji nie da się odfajkować. Niewiele się odzywam (chyba, że do mikrofonu), nie obchodzą mnie wykraczające poza audycyjny ton anegdoty, dowcipy, bądź jakiekolwiek nadmierne gadanie o niczym. Po wszystkim jak najbardziej. Po audycji możemy pójść do przydrożnego baru i urżnąć się najlepszą butelką złocistej, ale audycja oraz jej Słuchacze zawsze będą najważniejsi.
Pożyjemy zobaczymy. W grę wchodzą tylko dwie możliwości: albo wszystko fajnie się potoczy, albo nikt nie zechce ze mną współpracować, co z automatu o dalszych losach N.S. przesądzi.
Nie bywam tak trudny, jak głoszą mity. Nie gryzę, nie kopię, nie wrzeszczę... mnie tylko zależy na kimś, kto polubi mnie, a ja jego, a zarazem będzie to osoba nieśpiąca na moim programie i przynajmniej pozytywnie nastawiona do współpracy ze starszym i niemodnym panem.
Jutro jak najbardziej będziemy jeszcze normalnie do Szanownych Państwa dyspozycji, więc już teraz zapraszamy na 98,6 FM Poznań, punktualnie o 22-giej - Tomek i Andrzej.






Andrzej Masłowski
 
"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań 
 
"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"