sobota, 1 listopada 2014

będzie dobrze

To był trudny tydzień. Całkowicie zaszwankowałem. Mój organizm odmówił wszystkiego. Nie wiem co mi jest, co było, ale myślę już powrócić do żywych, bo źle mi w łóżku. Cieszę się, że obyło się bez szpitala, choć lekarz się z lekka zawahał. Wypisał stosy leków wzmacniających, nawadniających, itp.... Cały tydzień nie zjadłem niczego. Dwa razy próbowałem, bez powodzenia. Nawet gorzka herbata nie znalazła sobie miejsca w moim organizmie. Koszmar. Dziś pierwszy dzień od ub.niedzieli, w którym choć czuję się słaby, to wypiłem cały słoik kompotu i nawet nie wiedziałem, że zwykły kompot, tak może smakować po takim tygodniu.
Lekarza poprosiłem, by ten odpuścił mi hospitalizację. Przekonały go słowa o tym, że w niedzielę muszę się wreszcie spotkać z pewną dla mnie grupą bardzo ważnych ludzi. Popatrzył na mój pokój, na stertę poukładanych płyt pod hasłem "radio", dał zastrzyk w dupę i powiedział "będzie dobrze".


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP