poniedziałek, 1 września 2014

chwasty dziabką

Spotykam w życiu wielu wrażliwych i mądrych ludzi, ale bywało, że miewałem także "przyjemność" z nazbyt pewnymi siebie, butnymi i najdelikatniej rzecz ujmując - nieskromnymi. Ta druga grupa, zazwyczaj najmocniej bywa przekonana o swojej dużej wartości, podczas gdy najczęściej nie prezentuje sobą nic.
Niegdyś przejmowałem się wszelakimi żałosnymi uwagami pod własnym adresem od przeróżnych "znawców", bądź zwyczajnych gadów. Irytowałem niejednokrotnie w chronicznym poprawianiu mnie we wszystkim co tylko możliwe (oczywiście takie trolle nie dają nigdy w zamian niczego od siebie), nie mówiąc już o chęci urobienia mojej osoby do własnych wymagań i potrzeb. Ale jak już napisałem, tak było niegdyś.
A zatem, był pewien prymityw z kaliskiego radia - niedoceniony prowincjonalny dziennikarzyna niskich lotów, ponadto znalazł się również pewien frustrat (nawet z mojej radiostacji), który próbował mnie raz pouczać, ale już go nie ma. Teraz zdaje się pan mądrala - niejaki (i nijaki zarazem) Artur K. - ustawia innych na peryferiach ogólnie przyjętego dobrego wychowania.
Być może jeszcze było kilku innych..., ale na szczęście już ich nie pamiętam. Wczoraj do tego "zacnego" grona, dołączył kolejny, któremu się najwyraźniej coś tam wydaje, i który bardzo chciał popsuć nam wspólny nawiedzony wieczór. Gość z muchami w nosie, ale poczuciem podboju świata. I już go nie ma. Dostał do zrozumienia i chyba zrozumiał. Spakowałem mu walizki i wyniósł się tam, gdzie pieprz rośnie. Od najbliższej niedzieli nie będzie go z nami - został wyproszony z grona Nawiedzonych.
Bo w kręgu Nawiedzonego Studia nie ma miejsca na chwasty. Nic na siłę. Liczy się tylko jakość, nie ilość. Borowiki, nie muchomory.
"Nawiedzone Studio" nadaje najlepszą muzykę w eterze, a w swym sercu gości tylko dobrych ludzi. I nie chce w swym gronie żadnych bufonów czy gówniarzo-wykształciuchów, którzy nie mają na czym czapki nosić.
Musiałem to z siebie wyrzucić. Przepraszam. Już ulżyło.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP