środa, 15 stycznia 2014

szczęście absolutne tuż tuż ...

Pochwalę się kilkoma rzeczami. A mam czym. Naprawdę.
Rok 2014 rozpoczął się nowym kalendarzem, który dotarł do mnie z Zielonej Wyspy już 23 grudnia. Zgodnie z zasadą rozfoliowałem go pierwszego stycznia i tego samego dnia zawisł na ścianie. Jest fantastyczny! Dziękuję! Codziennie rano mu się przyglądam.

Kilka dni temu otrzymałem od pewnego młodego Redaktora, z pewnej rozgłośni radiowej, książkę "Beksińscy - Portret podwójny" - autorstwa Magdaleny Grzebałkowskiej. Egzemplarz recenzencki. Rarytasik. Właśnie ją napocząłem. Zrecenzuję , ale to za czas jakiś, bo ja wolniutko czytam, a tu jest ponad czterysta stron. A ja dopiero na dwudziestej siódmej... :-) Dziękuję! Już dawno nie ucieszyła mnie tak żadna książka.

Do tego wszystkiego, odwiedził mnie dzisiaj w robocie Peter. Kupił dwa bilety na Deep Purple. Porywa mnie na ten koncert! Wow! Dziękuję! Peter bojąc się o to, że może je zgubić, dał mi na przechowanie. To już za niecały miesiąc. Motyla noga, że tak sobie przeklnę.
Jedno koncertowe marzenie zatem spełnione. Ach, gdyby tak jeszcze na Clannad, Simple Minds i Within Temptation ... By dopełnić szczęścia - absolutnego!





Jak widać, styczeń wcale nie musi być zły.




Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"