piątek, 20 lutego 2015

w niedzielę znowu "Fragile Sounds" + "Nawiedzone Studio"

Dwa dni temu zwrócił się do mnie DJ Novac z prośbą o nasze kolejne spotkanie w jego niedzielnym "Fragile Sounds". Powiedział, że bardzo lubi te nasze spotkania. Ja też - odrzekłem.
Gramofon zrobił swoje, a i winyle Pana Michała i moje także - a może przede wszystkim. Fajnie się z nich gra. Podobno w ubiegłą niedzielę mieliśmy niezłą słuchalność. Cieszy to, a także pokazuje, że ludzie mają ochotę na inną muzykę od tej codziennej sieczki, jaką prezentuje większość rozgłośni. Mało tego, współczesny odbiorca wiedząc, że ta wydobywa się z komputera, nabiera do niej swego rodzaju niechęci - żeby nie powiedzieć - obrzydzenia. My z Panem Michałem gramy z winylowych płyt. Mamy prawdziwe okładki, prawdziwe płyty, autentyczną z nich muzykę oraz fajny klimat w studio.
W najbliższą niedzielę od 16.00 do 18.00 w "Good Time Radio" znowu damy czadu. To stacja internetowa - co podkreślę, by nikt z gałką nie szukał jej w tradycyjnym odbiorniku.
Nie spodziewałem się tak szybkiej kolejnej wizyty w rozgłośni przy ul. Paderewskiego, niemniej na zaproszenie nie mogłem pozostać obojętnym. Zapraszam zatem w imieniu DJ Novaca oraz własnym, na dwie godziny świetnej, choć nierockowej muzyki. A kilka godzin później, tradycyjnie do Nawiedzonego Studia.

DJ Novac podczas naszego poprzedniego spotkania prezentuje jeden ze swoich ostatnich klubowych nabytków, a na talerzu kręci się "siódemka" Sade - z piosenką "No Ordinary Love"

A tu, choć może tego nie widać, na talerzu pracuje longplay R.E.M. "Out Of Time". Właśnie leci "Low"

oooo, tu już widać



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)
 
===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP