poniedziałek, 18 sierpnia 2014

wczorajsze nawiedzone świętowanie 20-lecia w samym Nawiedzonym Studio

płyta jeszcze w całości
gorący winyl
W pewnej chwili zrobiło się całkowicie ciemno. Jednocześnie zgasły wszystkie światła. Jedynie wciąż grająca muzyka gwarantowała, że prąd jednak płynie. Poczułem lekki niepokój, ale nie strach. Podszedłem do drzwi, nacisnąłem klamkę, a przed oczyma pięknie sączyła się symboliczna świeczka, której towarzyszyło "sto lat..." :-). Do nawiedzonego studia wleciało kilku mi bliskich "Aferowiczów" (Maciek Madejski, Borys Piątkowski, Dawid Piechocki i Przemek Dzięgiel). Jak się później okazało realizujący nawiedzone Krzysiek Piechota też w tym ręce maczał. Chłopaki zgotowali mi nie lada niespodziankę na 20-lecie Nawiedzonego Studia. Wlecieli ze sporych rozmiarów czarnym tortem, którym jak należy nosił w sobie wyryte rowki. Niestety nie zdążyłem przesłuchać, bo w ruch poszła krajalnica, talerze i łyżeczki.
Tort imitujący winyla, a na nim maciupkie marcepanowe czerwone słuchawki. Dzieło sztuki, jak babcię ryczką...
Wzruszająca chwila, taka nie do zapomnienia. Bardzo Wam Panowie dziękuję!
Sypnęło także sms-ami, a i skrzynki mailowe, które dopiero dzisiaj otwieram. Serwery niemal się pozapychały.
Tak po prawdzie, to nie wszystko jeszcze przeczytałem, a tu odpisać przecież wypada. Do każdego Słuchacza - co też w wolnej chwili uczynię
Dobrze, że Was wszystkich mam - to dla mnie wielki zaszczyt.

a oto sprawcy wczorajszego zamieszania, od lewej: Maciek Madejski, Krzysiek Piechota, Dawid Piechocki, Borys Piątkowski i Przemek Dzięgiel
płyta w kawałkach


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP