środa, 20 sierpnia 2014

ciągle świętuję ...

Jestem autentycznie wzruszony, życzenia wciąż Państwo nadsyłacie, także pomału czuję się onieśmielony. Bardzo bardzo dziękuję! Marcin Daniec zawsze w takich sytuacjach mawia: "nie kochać Państwa, to grzech".
Po południu odwiedziła mnie Mama naszego Słuchacza i także złożyła życzenia. Zadeklarowała się ponadto Słuchaczką N.S. Wierzę, ponieważ wręczyła mi pięknie zapakowaną garść ukochanych "Michałków", a to mogą wiedzieć tylko swojaki :-) 
Już miałem wychodzić do domu, a tu jeszcze wlatuje Słuchacz (metalowy!) Sławek i wręcza butelczynę złocistej. Drodzy Państwo, tylu życzeń to ja nawet na imieniny nie dostaję, co na "dwudziechę" Nawiedzonego. Jesteście wspaniali - po prostu!
Ktoś mi podsunął "nie chwal się, bo tylu zazdrośników..." , a ja myślę, że tak, ale nie wśród Nawiedzonych :-)


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP