środa, 20 sierpnia 2014

co facet facetowi powinien dać na urodziny według Ferdynanda Kiepskiego ?

A propos prezentów. Co facet powinien dać facetowi na urodziny, najlepiej dokumentuje odcinek pod wszystko mówiącym tytułem: "Urodziny" - znanego sitcomu: "Świat Według Kiepskich".
Halinka (żona Ferdka - gdyby ktoś nie wiedział) składa życzenia Ferdkowi i wręcza mu jakiś mało znaczący (dla niego) prezent. Bystrzejsza okazuje się córeczka Mariolka, która daje tatusiowi flaszkę, przez co Ferdynand nazywa ją po chwili "ukochaną córeczką".
Do składania życzeń przyczyniają się także mieszkańcy kamiennicy przy Ćwiartki 3/4, choć nie tylko, albowiem i przecież Ferdka odwiedza także sam prezes Kozłowski. Koniec końców, w mieszkaniu Kiepskich pojawia się tego piękna dnia kilka skrzynek gorzałki.
Jednak najwspanialszym fragmentem odcinka wydaje się być składanie życzeń przez Arnolda Boczka. A idzie to tak:


Boczek: "Panie, to co ja mam panu dać?"
Ferdek: "no jak to, no rusz pan głową no"
Boczek: "Ooo, skarpety panu eleganckie elastik dam"
Ferdek: "Skarpety mam, elegancie elastiki"
Boczek: "a to ja nie wiem, to co, może kwiaty?"
Ferdek: "nie"
Boczek: "no to te, bombonierkę?"
Ferdek już zniecierpliwiony: "nie!"
Boczek: "no to nie wiem co ja mam panu dać..."
Ferdek z szyderczą miną: "...Panie, a rusz pan głową, no co mężczyzna mężczyźnie może najlepszego dać?"
Boczek: "yyyy... miłość?"
Ferdek zirytowany: "Panie, pan jest żeś normalny?"
Boczek zdruzgotany i bezsilny zarazem, rzuca resztkami sił: "nie no panie, głupi jestem normalnie, nie wiem no panie, chyba panu flaszkę kupię i odpierdziel się pan no!"
Ferdek z ulgą na twarzy: "noooo!!!, no widzi pan!!!, no i o to chodzi, a najlepiej dwie, aby potem nie gonić".   










Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP