poniedziałek, 7 sierpnia 2023

"NAWIEDZONE STUDIO" - program z 6 sierpnia 2023 / Radio na 98,6 FM Poznań








"NAWIEDZONE STUDIO"
wydanie z 6 sierpnia 2023
(
z niedzieli na poniedziałek. Start godz. 22.00, amen o 2-giej)
 
98,6 FM Poznań oraz w sieci
realizacja i
prowadzenie: a.m.

 

MONO INC. "Ravenblack" (2023)
- Ravenblack
- Lieb Mich - {... kochaj mnie kiedy płaczę, kiedy się uśmiecham, kochaj mnie takim, jakim jestem ...}

DEPECHE MODE "Memento Mori" (2023)
- Ghosts Again
- Speak To Me

SIRENIA "1977" (2023)
- Deadlight

BLITZKRIEG "Holy War" (kaseta 1991 / CD 1992 / reedycja 2019)
- Holding The Gun
- King Of The Castle
- Elevator

CARAVAN "It's None Of Your Business" (2021)
- There Is You

ALICE COOPER "Trash" (1989)
- Poison - {... chcę cię pocałować, lecz twoje usta są jadowitą trucizną. Jesteś trucizną płynącą w moich żyłach ...}
- Spark In The Dark - {... nie potrzebujemy kochanie nikogo. Nie potrzebujemy szampana, ponieważ zabiorę cię do najgłębszej, najciemniejszej, najgorętszej alei kochanków ...}
- House Of Fire - {... kochanie zbudujmy dom z ognia. Nie z drewna czy kamienia. Przejdź przez moje drzwi pożądania, wejdź i uczyń go swoim domem ...}
- Bed Of Nails - {... miłość dobrze boli na łóżku z gwoździ ...}
- Hell Is Living Without You - {... bez twojej miłości życie jest piekłem, bez ciebie jestem niczym ...}

JOEL HOEKSTRA'S 13 "Crash Of Life" (2023) -- premiera!
- Everybody Knows Everything
- Crash Of Life

ROBIN McAULEY "Alive" (2023) -- premiera!
- Dead As A Bone
- Can't Go On

AEROSMITH "Live! Bootleg" (1978 / reedycja 2023)
- Walk This Way - {Detroit, MI, 2 kwietnia 1978}
- Dream On - {Louisville, KY, 3 lipca 1977}
- Chip Away The Stone - {Civic Auditorium, Santa Monica, CA, 8 kwietnia 1978}

THE ROLLING STONES "Goats Head Soup" (1973)
- Star Star - {... jeśli kiedykolwiek wrócę do Nowego Jorku sprawię dziewczyno, że będziesz krzyczeć całą noc ...}

THE ROLLING STONES "Black And Blue" (1976)
- Memory Motel - {... jesteś tylko wspomnieniem miłości, która niegdyś tak wiele dla mnie znaczyła ...}
- Fool To Cry

EGDON HEATH "In The City" (1987)
- Echoes Of Celandine
- Coming Out Of The Mist

ROUSSEAU "Flower In Asphalt" (1980)
- Entrée

ROUSSEAU "Retreat" (1983)
- China
- Yago

SPOOKY TOOTH "Spooky Two" (1969)
-Evil Woman - {... zła, wyzbyta uczuć kobieta, jest jak brudny pakt z diabłem. Dostaje się pod skórę i śmieje się z twego bólu ...}

 


"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań lub afera.com.pl

 

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"